مد و زیبایی

جای نمک این ادویه ترش را امتحان کنید

سماق یکی از ادویه های محبوب و پرکاربرد است که طعم ترش مزه آن احتیاج به استفاده از نمک را کاهش می دهد. بعلاوه، سماق خواص درمانی بسیاری دارد و پیش از آنکه به عنوان چاشنی غذاها استفاده گردد، به عنوان ماده موثر در بهبود بسیاری از مسائل کاربرد داشته است.

2 آبان 1401

با تمیز کردن برس ها و فرچه های آرایشی، باکتری ها را فراری دهید

گاهی اوقات برس های آرایشی گران قیمت هستند و نیاز به توجه و مراقبت خاص در هنگام تمیز کردن دارند. در این مطلب فوت وفن، می خواهیم به شما آموزش دهیم که چطور برس های آرایشی خود را بدون آسیب رساندن به آنها تمیز کنید و در عین حال نیز طول عمر آنها را طولانی تر کنید.

17 مرداد 1401

فواید خوب روغن جوجوبا برای ناخن ها

بیشتر ما در خصوص هرچیزی که می شنویم برای سلامتی ما مفید هستند از آن استفاده می کنیم. اگر طبیعی باشد که حتی بهتر است. روغن اساسی جوجوبا یکی از این محصولات است. فواید این روغن برای ناخن ها را در ادامه مطلب بخوانید.

29 مهر 1400

طرز تهیه شیره خرمالو و خواص آن

میوه خرمالو خواص بسیاری دارد، اما تنها در فصل کوتاهی از سال در دسترس است. اگر از طرز تهیه شیره خرمالو آگاه باشید، می توانید در تمام طول سال از خواص این میوه استفاده کنید.

21 اسفند 1399

خواص دانه آفتابگردان

مجله سلامت/ دانه های آفتابگردان مواد منحصر به فردی هستند و مواد مغذی فراوانی در خود دارند. در حقیقت دانه های آفتابگردان یکی از 10 ماده برتر غنی از ویتامین E، مس، ویتامین های B ای همچون تیامین، فسفر ، سلنیم و سایر موارد هستند.

2 آبان 1399

رونمایی از اس کلاس جدید مرسدس بنز

شرکت دایملر بنز از خودرو مرسدس اس کلاس 2020 رونمایی کرد.

2 آبان 1399

معرفی مرکز خرید زیتون کیش به همراه آدرس

امروز مرکز خرید زیتون کیش را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .

29 مهر 1399

پیش بینی 100 روز اردو برای کمانداران ملی پوش تا انتها سال

به گزارش خبرنگاران، ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تیروکمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان امروز شنبه با حضور در محل سایت آزادی تست PCR دادند تا از فردا بتوانند در کیش و قزوین تمرینات خود را شروع نمایند.

27 مهر 1399

کشورهای پیشگام در صنعت گردشگری

مناطق گردشگری بسیار زیادی در جهان وجود دارد مه به خاطر شرایط و نوع اکوسیستمی که دارند از هر نظر مطلوب و عالی می باشند،کشورهای بسیار زیادی با تکیه بر این ویژگی ها دست به تغییرات کوچکی در زمینه بازاریابی و معرفی خود داشته اند و خود را در این زمینه معرفی...

27 مهر 1399

از سر گیری فعالیت بعضی صنف ها در عربستان سعودی

پادشاه سعودی در دستوری خواهان از سر گیری بعضی فعالیت های مالی در عربستان تا بیستم ماه رمضان شد.

1 تیر 1399

سیزده به در به سنت پترزبورگ سفر کنید، تصاویر

شبکه قطار شهری روسیه در سال 1935، یعنی بیش از 80 سال پیش کلید خورد. در آن زمان، استالین، دیکتاتور معروف اتحاد جماهیر شوروی، تصمیم گرفت که این پروژه را از یک سو، به نماد قدرت و توسعه در جامعه کمونیستی بلوک شرق تبدیل کند، ازسوی دیگر، پس از سرانجام کار، آن را...

31 اردیبهشت 1399

عابران با دیدن این مغازه سرحال می شوند

سازمان زیباسازی شهرداری تهران چندسالی است اقدام به برگزاری جشنواره ای باعنوان شمعدونی می کند که هدف از آن تشویق شهروندان به زیباسازی محیط زندگی شان است. این جشنواره با استقبال شهروندان روبرو شده و نوش آذر سنجری ساکن محله تختی منطقه16 توانست در جشنواره...

13 فروردین 1399

عجایب قلعه فریزر در اسکاتلند

قلعه فریزر در اسکاتلنددر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران شما را با عجایب قلعه فریزر در اسکاتلند آشنا خواهیم کرد پس برای بیشتر آشنا شدن با عجایب این قلعه با ما همراه باشید .قلعه های باشکوه بزرگ تاریخ تیره ای دارند. ساخته شده اند تا سال ها دوام...

12 فروردین 1399

چمخاله-گیلان-ایران

بهترین جاذبه های چمخاله ساحل ماسه ای بسیارزیبا و رودخانه بزرگ چمخاله می باشد.

10 اسفند 1398

سبدهای گل با شاخه های هرس شده

برای نخستین بار طرح بافت سبد با استفاده از شاخه های هرس شده درختان، در بوستان های منطقه 6 اجرا می شود.

9 اسفند 1398

تصاویر ماکروی دیدنی از قارچ های جنگلی سحرآمیز

خبرنگاران: وقتی در جنگل راه می روید، احتمالا قارچ هایی با کلاهک های قهوه ای و خزه های سبز می بینید، حتی شاید یک گوزن هم ببینید. اما یک دنیای کوچک پنهان هم وجود دارد که چشم انسان نمی تواند به راحتی آن را ببینید و این دنیا واقعا فریبنده و سحرآمیز است.

13 بهمن 1398

حدود 500 اسب ورزشی در زنجان وجود دارد

رئیس هیات سوارکاری استان زنجان گفت: در زمان حاضر قریب 500 اسب ورزشی از نژادهای مختلف بومی و غیربومی در این استان وجود دارد.

12 بهمن 1398

معرفی رنگ مناسب در طراحی حمام

حمام یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه محسوب می گردد، چرا که علاوه بر کاربرد باید به نکات زیبایی شناسی آن نیز توجه گردد. با مدرنیته شدن زندگی های امروزی، از حمام ها به عنوان محلی برای ایجاد آرامش و ریلکس کردن بعد از یک روز کاری نیز یاد می گردد. داشتن خانه...

5 بهمن 1398