کشورهای پیشگام در صنعت گردشگری

به گزارش عینک بانوان، مناطق گردشگری بسیار زیادی در جهان وجود دارد مه به خاطر شرایط و نوع اکوسیستمی که دارند از هر نظر مطلوب و عالی می باشند،کشورهای بسیار زیادی با تکیه بر این ویژگی ها دست به تغییرات کوچکی در زمینه بازاریابی و معرفی خود داشته اند و خود را در این زمینه معرفی و توان خود را در این بخش ها ارائه نموده اند.کشورهای اروپایی از دیرباز بسیار معروف و از هر نظر عالی می باشند اما در این رقابت کشورهای جئدید وارد شده اند که از جمله معروف ترین این کشورها می توان به مالزی ، سنگاپور و تایلند اشاره نمود که توانسته اند ظرف زمان بسیار کوتاهی به قدرت بزرگی در صنعت گردشگر تبدیل شوند.صنعت گردشگری می تواند تاثیرات بسیار زیادی را بر دیگر بخش های مالی و فرهنگی کشور وارد کند و سود مضاعف را برای کشور بوجود آورد.نکته ای که وجود دارد این است که باید با برنامه ریزی صحیح می توان به این صندلی دست یافت و در این راستا با دیگر کشورهای جهان به رقابت پرداخت تا جزو کشورهای پیشگام در صنعت گردشگری بود.صنعت توریسم به یکی از بی نظیر ترین سرمایه گذاری های کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه بدل شده است، از طرفی ما شاهد این هستیم که آگاهی بسیاری در این زمینه بوجود آمده است و کشورها با تکیه بر دارایی ها و ارزش های خود بازار جدیدی را در این بین رقم زده اند، از جمله کشور یونان که با توجه داشتن جزایر رویایی خود سالانه جشن ها و فستیوال های بسیاری را برگزار می نماید و سراسر مردم از طرف جهان برای تفریح و استراحت و تجربه ای جهانی نو به این کشور سفر می نمایند، سفری که اقتصاد یونان را تحت تاثیر خود قرار می دهد و ارزش بسیاری را برای مردم این کشور ایجاد می نماید.در ادامه قصد داریم تا تاثیر جاذبه های گردشگری بر اقتصاد کشورها را آنالیز کنیم پس با بخش کارآفرینی در این بخش همراه باشید.

کشورهای پیشگام در صنعت گردشگری

اما در این رقابت کشورهای شرق آسیا در مرتبه بالاتری قرار دارند که از جمله آن ها می توان به مالزی ، سنگاپور، ویتنام و تایلند اشاره نمود، کشورهایی که سالانه میزبان جهانگردان و گردشگر های بسیاری از سراسر جهان است و از این طریق صفحه ای جدید را را رقم زده اند، مالزی با ساخت بناها و آثار متفاوت به یکی از بی نظیر ترین کشورها برای خانواده ها تبدیل نموده است که از جمله این بناها می توان به برج پتروناس و مینی سیام اشاره نمود.

نوروز یکی از بهترین زمان ها برای سفر می باشد زیرا بسیاری از افراد وقت آزاد بیشتری را دارند، تورهای نوروزی بسیار زیادی در این ایام از طرف بسیاری از آژانس ها ارائه می گردد، انتخاب این تورها به نوع احتیاج و هزینه ای که برای سفر خود کنار گذاشته اید بستگی دارد. برای همین بهتر است از قبل مقصد خود را انتخاب کنید و آشنایی نسبی با شرایط کشوری که قصد سفر به آن را دارید را در نظر بگیرید برای مثال آب و هوای این کشور در این زمان چه گونه است و از چه مکان هایی می توان به راحتی بازدید کرد، برای مثال یکی از بهترین تورهای که می توان انتخاب کرد، تور فرانسه نوروز 97 می باشد، سفری لذت بخش که در بازه ای از بهترین زمان آب و هوایی کشور فرانسه می باشد و از طرفی هزینه آن تا حد ممکن ارزان تر است زیرا زمان تعطیلات کشورها با یکدیگر متفاوت بوده است و از نظر بسیاریاز افرادی که به این کشور سفر نموده اند دارای محیطی متفاوت تر بوده است.

تور دیگری که می توان از آن به عنوان تور جذاب و هیجان انگیز نام برد تور کرواسی نوروز 97 می باشد ، تجربه ای ملموس از لذتی وصف ناپذیر که برای گردشگران بوجود می آید.در ادامه قصد داریم تا دو بنای زیبای کشور فرانسه و کرواسی را برای شما بیان کنیم.

موزه لوور

یکی از مکان هایی که نباید در هنگام باد بازدید از پاریس، دیدن آن را از دست بدهید، موزه لوور است که با داشتن کلکسیونی افسانه ای از اشیاء قدیمی، احتمالاً بنام ترین موزه در آفاق می باشد. این ملکی در تو کاخ لوور که زمانی محل بیتوته خانواده شاهنشاهی اروپا بود قرار گرفته است.

در مجموعه های متنوع این کفش آثاری از دوران پیش از تاریخ تا کنون کشف شده است می گردد، می توان گفت معروف ترین آثار هنری و کهن عالم را در اینموزه رویایی نگهداری می نمایند.این محل قبل از استحاله به ملکی یکی از کاخ های خسروانی غرب بود. در پشت این کاخ باغ زیبایی به نام باغ تویلری وجود دارد و رو به روی باغ نیز پهنه کنکورد قرار گرفته است.این مکان نزدیک خیابان شهیر شانز الیزه است.

معتبرترین آثار موزه

  • مونالیزا (لئوناردو داوینچی)
  • لوح پیروزی نارام سین
  • بز بالدار طلایی
  • نقش برجسته های آشوری

پارک ملی کارکا

یکی از جذاب ترین تفریحگاه های کرواسی پارک ملی کارکا می باشد. پارک زیبا در امتداد رودخانه کارکا که در مرکز پارک قرار گرفته و نام پارک از آن گرفته شده است. آبشارهای زنجیره وار مشهورترین جاذبه طبیعی در کارکا هستند و دید انسان را گرفتار خود می نماید. اما هیجان انگیزترین بخش در خصوص این مکان این است که بر خلاف بیشتر پارک های تفریحی جهانکه شنا ممنوع است، این پارک بازدید نمایندگان را تشویق به شیرجه و شنا در رودخانه می نماید و شما احساس نشاط را دوباره تجربه می کنید. همچنین، کارکا به دلیل جانوران و گیاهان خاص و غنی خود مشهور است و تفریحگاه برای خانواده ها از این نظر می باشد.

منبع: https://gosuccess.ir

منبع: جاده های سبز

به "کشورهای پیشگام در صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای پیشگام در صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید