طراحی گرافیکی و چاپ

5 ابتکار جالب شرکت های هواپیمایی در تعطیلات کریسمس

گرم شدن بازار خرید انواع هدایا، خرید و تزئین درخت کریسمس، برگزاری جشن و پایکوبی در میادین مهم شهرها و… رنگ و بوی دلنشینی به آخرین روزهای ماه دسامبر می دهد.

12 مرداد 1401

نمایشنامه قلندرخونه منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، نمایشنامه قلندرخونه نوشته ایرج صغیری در دو نسخه بوشهری و زبان معیار، در یک کتاب منتشر شد.

28 فروردین 1401

میترا خواندنی شد

به گزارش خبرنگاران؛ محمدباقر نباتی مقدم در نمایشنامه میترا که به همت نشر عنوان به چاپ رسیده است، داستان خانواده ای سنتی را تصویر می کشد. پدر خانواده فوت شده و بازماندگان به خاطر حرف هایی که از دیگران می شنوند، گمان می نمایند طلسم شده اند.

20 بهمن 1400

برای کاهش هزینه ها کتاب هایم را پیش فروش می کنم!

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، کتاب سه دریاچه، یک گهواره، تاریخ تمدن در آذربایجان از ابتدا تا سرانجام عصر آهن مجوز انتشار گرفت. این کتاب از طریق سیدمرتضی حسینی که پیش از این کتاب ساختار اجتماعی شهر تبریز، از دوره سلجوقیان تا عصر مشروطه، بر اساس...

11 مرداد 1400

دارندگان دفترچه بیمه سلامت چطور درمان می شوند؟

سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: بیمه شدگان می توانند با به همراه داشتن کارت ملی، خدمات تشخیصی درمانی مورد احتیاج را در تمامی مطب ها و پاراکلینیک طرف قرارداد دریافت نمایند و احتیاجی به دفترچه کاغذی نیست.

23 تیر 1400

کتاب فروش های منفعل بازار کتاب کودک را تهدید می نمایند

خبرنگاران، پیش از شیوع کرونا و بروز مسائل مختلف مانند ایجاد محدودیت برای مراجعه به کتاب فروشی و دسترسی به کتاب، بازار کتاب کودک به عنوان یکی از بازار های تخصصی حوزه نشر، به دلایل مختلف از جمله کمبود کتاب فروشی تخصصی و دلایل دیگر، دچار تنگنا هایی بود....

17 تیر 1400

9 کتاب تخصصی کودک در حوزه دفاع مقدس در زنجان تدوین می گردد

علیرضا نوری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: با توجه به فعالیت هایی که کانون پرورش فکری در حوزه تألیف و چاپ کتاب دارد، از همین رو برای همکاری در کنگره شهدا، وظایفی برای این اداره کل در حوزه کتاب تعیین شده است.

15 فروردین 1400

قدیمی ترین دی ان ای دنیا کشف شد قدیمی ترین دی ان ای دنیا کشف شد

ایسنا: دندان کشف شده از یک ماموت که بیش از یک میلیون سال پیش در سیبری زندگی می نموده منجر به کشف قدیمی ترین توالی دی ان ای DNA در تاریخ شد.

5 فروردین 1400

20 بازی پلی استیشن که در سال 2021 منتظرشان هستیم

کنسول های نسل جدید عرضه شده اند و در حالی که انتظار داشتیم تا در سال جدید میلادی با لیست بلند و بالایی از بازی های جدید روبه رو شویم، این اتفاق به خاطر بحران جهانی فعلی رخ نداده است. بسیاری از بازی هایی که برای عرضه در سال 2021 در نظر گرفته شده بودند، درگیر...

7 اسفند 1399

انقلاب اسلامی تفکر دنیا اسلام است

به گزارش خبرنگاران آیین مجازی رونمایی و آنالیز ترجمه کتاب ریشه های انقلاب اسلامی به زبان اسپانیولی از سلسله نشست های بخش بین الملل خانه کتاب و ادبیات ایران در دومین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران عصر امروز با حضور محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی سفارت...

3 اسفند 1399

انسان ها هنوز در حال تکامل هستند و این شاهدش است &hellip

وقتی از تکامل صحبت می کنیم، گاهی به اشتباه تصور می کنیم که تکامل فرایندی بسیار قدیمی است و دیگر ادامه ندارد. شاید تقصیری نداشته باشیم، چون تکامل یا فرگشت آنقدر کند صورت می گیرد که نمی توان به سادگی، تجربه ای عینی از آن داشت.

22 آبان 1399

سفر در زمان ممکن است؟

تا به امروز هیچ فردی پیروز به سفر در زمان نشده، با این حال افراد زیادی روی این موضوع کار می نمایند و حالا یک فیزیکدان با استفاده از ریاضیات از امکان سفر در زمان بدون ایجاد پارادوکس خبر داده است.

12 آبان 1399

59روز تا سرنوشت ترامپ و تازه ترین دردسرهای او!

ایرنا نوشت: هرچقدر به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکانزدیک تر می شویم، ترامپ علاوه بر دو بحران عمده همه گیری کرونا و اعتراض های سراسری عدالتخواهی اکنون با دردسری تازه روبرو شده و آن ایجاد انشقاق در میان وی با رای دهندگان نظامی آمریکا است.

28 مهر 1399

خبرنگاران کرونا ناشران کرمان را نقره داغ کرد

کرمان - خبرنگاران - دست اندرکاران حوزه نشر و چاپ در استان کرمان می گویند: گرچه قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا، به علت مسائل بازار کاغذ و افزایش هزینه های چاپ حال و روز خوشی نداشتیم ولی با ورود این ویروس کسب و کارمان تخته شده و در واقع نقره داغ شدیم.

27 مهر 1399

امیرشاهی سبزواری؛ شاعری با هنرهای چندگانه

آق ملک فیروزکوهی سبزواری، متخلص به شاهی شاعر، خوشنویس، نگارگر و موسیقی دان دوره تیموری است.

17 خرداد 1399

کاهش جوایز جلال آل احمد با تشخیص وزیر ارشاد صورت گرفت، اختصاص وام برای تولید کاغذ داخلی

به گزارش خبرنگاران، حسین نوش آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر دلایل کاهش جوایز ادبی جلال آل احمد از 110 سکه بهار آزادی به 30 سکه گفت: هدایای مربوط به جایزه جلال آل احمد طبق مصوبه شورای عالی فرهنگ...

16 فروردین 1399

10 پیشرفت فناوری پزشکی در سال 2019 ؛ از واقعیت مجازی تا ویرایش ژن ها

پیشرفت های پزشکی و داروسازی تاکنون میلیون ها موجود زنده را از مرگ نجات داده است. فناوری های برتر پزشکی در سال 2019 بسیاری از روش های تشخیص و درمانی متداول را کوتاه تر و کارآمدتر نموده است.

6 بهمن 1398