هشت خوابگاه غیراستاندارد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود دارد

به گزارش عینک بانوان، خبرنگاران/لرستان مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هشت خوابگاه غیراستاندارد در این دانشگاه وجود دارد.

هشت خوابگاه غیراستاندارد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود دارد

دکتر اکبر پیامنی در گفت وگو با عینک بانوان اظهار کرد: موضوع فرهنگ این قدر گسترده است که به لحاظ نیروی انسانی و اعتباری جوابگو نیست که بتواند تمام امور را به انجام برساند.

وی در خصوص شرایط خوابگاه های دانشجویی دانشگاه اضافه کرد: در لرستان 10 خوابگاه دولتی داریم که شش خوابگاه در خرم آباد و چهار تا در دیگر شهرستان های استان واقع شدند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از مجموع ده خوابگاه، خوابگاه دختران گلستان و خوابگاه پسران پردیس کمالوند استاندارد ساخته شده اند.

پیامنی مطرح نمود: هشت خوابگاه دیگر اصلا از ابتدا خوابگاه نبودند بلکه ساختمان اداری، مسکونی و ... بودند.

وی گفت: دو خوابگاه در شهرستان الیگودرز و خوابگاه دختران بروجرد قدمتی بالای 50 سال دارند. خوابگاه آزادگان در دره گرم خرم آباد ساختار فیزیکی ندارد.

پیامنی با بیان اینکه هشت خوابگاه غیراستاندارد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود دارد و اقداماتی اجرا شده که این خوابگاه ها قابلیت سکونت داشته باشد، اضافه کرد: البته در خوابگاه بوعلی یک سری تعمیرات اساسی (کف سازی، روشنایی ها، تعمیر تاسیسات و رنگ آمیزی و تعمیر سرویس ها) اجرا شده اما ساختمان آن اداری با قدمت 30 ساله است و مناسب استفاده خوابگاه نیست و بالاجبار به عنوان خوابگاه استفاده می شوند.

وی اظهار کرد: خوابگاه پردیس دو پسران به علت کمبود و نبود اعتبارات، سه سال است تعطیل شده و کارهایی مقدماتی اجرا شده که از طریق بانک رفاه بین 20 تا 30 میلیارد تومان وام گرفته شود تا شروع به ساخت آن کنیم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان نمود: یک خوابگاه دیگر در بودجه 1400 دیده شده که در همین مجتمع پردیس کمالوند ایجاد خواهد شد که امید می رود اعتبار آن در شش ماه دوم محقق و کلنگ زنی آن انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هشت خوابگاه غیراستاندارد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت خوابگاه غیراستاندارد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید