علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد

به گزارش عینک بانوان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد.

علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد

به گزارش گروه ورزشی عینک بانوان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بعد از ظهر امروز (دوشنبه 6 بهمن ماه) با حضور در سالن چندمنظوره فدراسیون از مرحله دوم اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد.

علی نژاد ضمن صحبت با تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان و محمدرضا آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان در جریان فرایند برگزاری اردو و شرایط تیم ملی نهاده شد.

معاون وزارت ورزش گفت: خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم، آینده متعلق به شماست و امیدوارم در مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل نتیجه قابل قبولی به دست آورید.

وی با اشاره به عضویت فدراسیون ناشنوایان در مجمع کمیته ملی المپیک، اضافه نمود: خوشبختانه بعد از 10 سال وقفه فدراسیون ورزش های ناشنوایان دوباره به عضویت مجمع کمیته ملی المپیک درآمد و این وضوع را به فال نیک می گیریم.

در ادامه تیشه گران رئیس فدراسیون تاکید نمود: به کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان درخواست میزبانی مسابقات انتخابی را داده ایم و امیدواریم سال آینده میزبان مسابقات انتخابی المپیک باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: از توجهات علی نژاد تشکر می کنم و امیدوارم حمایت ها از فدراسیون ناشنوایان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسابقات پیش رو عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

در این بازدید رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و امید سعیدی پیشکسوت ناشنوایان نیز حضور داشتند.

تیم ملی بسکتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل که قرار است خردادماه 1400 در مالزی برگزار گردد، خود را آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید