پاشازاده: زور فوتبالمان همین بود و الان فقط می توان افسوس خورد

به گزارش عینک بانوان، مهدی پاشازاده در مصاحبه با خبرنگاران درباره ناکامی تیم فوتبال امید در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: انصافاً باید گفت تیم امید ایران بازیکنان خوبی داشت و این بازیکنان هم همه تلاشش را کردند. جدا از بازی با کره جنوبی که این تیم در رده سنی زیر 23 سال فراتر از آسیا بازی می نماید، مقابل ازبکستان و چین بازی خوبی کردیم. مقابل ازبکستان شایسته پیروزی بودیم و مقابل چین هم طوری بازی کردیم که چینی ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

پاشازاده: زور فوتبالمان همین بود و الان فقط می توان افسوس خورد

وی اضافه نمود: فوتبال ما خیلی به هم ریخته است و نمی دانیم باید به چه کسی خرده بگیریم. این نوع حذف آن هم با یک تفاضل گل فقط برای ما جای افسوس گذاشت. حیف که آخرین فرصت حضور در المپیک هم از دست رفت و برای المپیک بعدی هم که معین نیست اصلاً فوتبال باشد یا نباشد.

ملی پوش پیشین کشورمان گفت: یکی از معضلات تیم امید بی ثباتی روی نیمکت بود. تیمی که در یک سال 3 بار مربی عوض کند نمی تواند بهتر از این نتیجه بگیرد.

پاشازاده توضیح داد: نگاهی به نفرات تیم نشان می دهد چه بازیکنان نخبه ای داریم و من امیدوارم این نتیجه باعث نشود جمعی از فوتبالیست های نخبه که می توانند به زودی ستاره های فوتبال ایران باشند نسوزند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پاشازاده: زور فوتبالمان همین بود و الان فقط می توان افسوس خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: زور فوتبالمان همین بود و الان فقط می توان افسوس خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید