تصاویر تازه از زندگی شاهانه رونالدو و جورجینا در عربستان

به گزارش عینک بانوان، یک مجله انگلیسی نوشته ستاره پرتغالی و همسرش عاشق زندگی در عربستان شده اند و در ریاض به چشم شاه و ملکه به آن ها نگاه می نمایند. رونالدو در پی مصاحبه با پیرس مورگان خبرنگار معروف انگلیسی و انتقاد تند از باشگاه، بازیکنان و مربیان منچستریونایتد، از این تیم جدا شد و با قراردادی سه ساله و با دستمزد سالیانه سالیانه 200 میلیون یورو به النصر پیوست.

تصاویر تازه از زندگی شاهانه رونالدو و جورجینا در عربستان

مجله تتلر جزئیات جدیدی از زندگی رونالدو و خانواده اش را در عربستان منتشر نموده و به نقل از مورگان نوشته او از زندگی در ریاض لذت می برد.

خبرنگار نزدیک به رونالدو به این مجله گفته است: به لطف سرو صدا ها پس از مصاحبه ما، رونالدو بزرگترین قراداد تاریخ فوتبال را امضا کرد و در سن 37 سالگی به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا تبدیل شد. البته که او از این انتقال شادمان است. من چند پیغام با او رد و بدل نموده ام و او کاملاً عاشق آن است، چه در خارج و چه در زمین مسابقه.

تتلر نوشته صحبت از رونالدو، همسرش و پنج فرزند او پس از انتقال ستاره پرتغالی به ریاضف نقل محافل شده است و همه جا درباره آن ها صحبت می نمایند.

آن ها به همراه همراهان رونالدو زندگی شاهانه ای را در 17 سوئیت در هتل و آسمان خراش 267 متری چهار فصل در ریاض دارند و اقامت در آن چیزی در حدود 250 هزار پوند در ماه تمام می گردد. این هتل منظره فوق العاده ای از ریاض دارد.

گفته می گردد خانواده او در یک سوئیت دو طبقه در این هتل اقامت دارند و اتاق های خواب، دفتر خصوصی، اتاق پذیرایی و اتاق رسانه آن با طلا و سنگ مرر منقش شده است. تتلر گفته جورجینا رودریگز همسر آرژانتینی رونالدو هم که در زمینه مد فعالیت می نماید، پایگاه هواداری بزرگی در عربستان دارد و حتی قبل از اینکه پای به این کشور بگذارد، او را یک الگو می خواندند.

با این حال و با وجود زندگی شاهانه در عربستان، رونالدو دوران فوتبال خود در غرب آسیا را ناامیدنماینده شروع نموده و در دو بازی گذشته خود با النصر عملکرد ضعیفی داشته و پیروز به گلزنی هم نشده است.

منبع: فرارو

به "تصاویر تازه از زندگی شاهانه رونالدو و جورجینا در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر تازه از زندگی شاهانه رونالدو و جورجینا در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید