خبرنگاران گواردیولا: با این قیمت ها جذب هالند غیرممکن است

به گزارش عینک بانوان، تهران- خبرنگاران- پپ گواردیولا باشگاه منچسترسیتی را از کورس رقابت برای جذب ارلینگ هالند به عنوان جانشین سرخیو آگوئرو خارج کرد.

خبرنگاران گواردیولا: با این قیمت ها جذب هالند غیرممکن است

به گزارش عینک بانوان، هالند 20 ساله به یکی از سوژه های جذاب بازار جابجایی دنیا فوتبال بدل شده و براساس گزارش منابع خبری شبکه تلویزیونی ای اس پی ان، باشگاه دورتموند که سه شنبه هفته جاری در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سیتیزن ها می رود، آماده است تا مهاجم نروژی خود را در ازای 180 میلیون یورو در تابستان بفروشد؛ این در حالی است که باشگاه آلمانی 18 ماه پیش با تنها 20 میلیون یورو وی را جذب نموده است.

رئال مادرید و بارسلونا پنجشنبه هفته گذشته در اسپانیا با نمایندگان و پدر هالند صحبت نموده اند و این در حالی است که ستاره دورتموند هدف منچستریونایتد و چلسی نیز محسوب می گردد.

اما باوجود اعلام باشگاه منچسترسیتی در هفته گذشته مبنی بر جدایی قطعی آگوئرو در تابستان امسال، گواردیولا می گوید که سیتیزن ها استطاعت خرید هالند را ندارند.

سرمربی اسپانیایی سیتی در این باره گفت: با این قیمت ها، قرار نیست مهاجمی بخریم. این کار غیرممکن است و ما استطاعت نداریم. تمام باشگاه ها از لحاظ مالی در تقلا هستند و ما هم مستثنی نیستیم. ما گابریل ژسوس، فران تورس و چند بازیکن دیگر را در آموزشگاه خود داریم و گاهی اوقات هم با 9 کاذب بازی می کنیم. احتمال عدم جذب مهاجم برای فصل بعد خیلی بالا است.

وی اضافه کرد: در تیم اول به اندازه کافی بازیکن داریم و در آموزشگاه هم فوتبالیست های جذابی وجود دارد. به دلیل مسائل مالی در دنیای فوتبال، با چالش بزرگی روبرو هستیم و از این رو قرار نیست برای فصل بعد مهاجم جذب کنیم.

سیتیزن ها امروز(شنبه) به مصاف لسترسیتی خواهد رفت و آگوئرو نیز قرار است در ترکیب اصلی حضور داشته آن هم در واپسین روزهای حضور در استادیوم اتحاد و 10 سال پس از جدایی از اتلتیکو مادرید.

البته سناریوی دیگری که می توان برای این اظهارات گواردیولا در نظر گرفت، این است که مرد اسپانیایی شاید میخواهد با این کنار کشیدن از کورس رقابت، قیمت بالای هالند را بشکند و پس از پایین آمدن قیمت نسبت به خرید وی اقدام کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گواردیولا: با این قیمت ها جذب هالند غیرممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گواردیولا: با این قیمت ها جذب هالند غیرممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید