همپیمانان ! و جنگ ماسک ها...

به گزارش عینک بانوان، فرانسه: آمریکا، کانتینرهای ماسک و تجهیزات تنفسی که از سوی شرکت 3 ام به مقصد فرانسه، آلمان و برزیل در حال ارسال بود را دزدید و به این شرکت فشار آورده که مانع صادرات تجهیزات مذکور به کانادا و کشورهای آمریکای لاتین گردد.

همپیمانان ! و جنگ ماسک ها...

ترامپ: ما نمی خواهیم کشورهای دیگر به ماسک دسترسی پیدا نمایند و اگر نیازمان را تأمین نکنیم شما می توانید نام این کار را انتقام بگذارید.

▪️فرانسه: گروهی که برای منافع دولت آمریکا فعالیت می نمایند، سه برابر مبلغی که فرانسوی ها برای ارسال کانتینر ماسک از شانگهای به پاریس پرداخت می کردند، پول خواسته اند.

▪️آلمان: واشنگتن 200 هزار ماسکی که در راه چین به آلمان بود را توقیف نموده است، این اقدام جدیدترین نوع راهزنی است.

▪️برزیل: کوشش برزیل برای خرید دستکش و ماسک از چین ناکام ماند. آمریکا هواپیماهای عظیم باربری خود را برای انتقال این کالا از چین به کشور ارسال نموده است. 40 هزار ماسک از شهر کایین دزیده شده است. این ماسک ها قرار بود تحویل آژانس بهداشت منطقه ای شوند.

▪️فرانسه :نیروی پلیس با تمام تجهیزات نظامی خود، طی عملیاتی با رمز ایستادگی از هواپیمایی که حامل 10 میلیون ماسک وارداتی از چین بود، محافظت کرد. این اقدام شبیه به یک عملیات خطرناک امنیتی عظیم بود.

▪️سوئد: محموله ای با چهار میلیون ماسک متعلق به شرکت مولتلیک سوئد در شهر لئون متوقف شده است. فرانسه، محموله ای از چین به نفع ایتالیا و اسپانیا را مصادره نموده و ما مجبوریم تدابیر سختگیرانه ای را اجرا کنیم؛ زیرا این اقدام فرانسه مخالف با اصول حاکم بر بازار اروپاست.

▪️آلمان: کشور اسلواکی با ارسال هواپیمای دولتی خود به همراه 1.2 میلیون یورو به کارخانه ای در چین برای خرید محموله ماسک باز هم نتوانست به آن محموله دست یابد؛ زیرا یک تاجر آلمانی با پرداخت مبلغی بیشتر توانست به این طلا زودتر برسد.

امروزه انواع راهزنی های سرگردنه ای و دریایی میان متولیان دُوَل متحد و متمدن غربی و همپیمانان بین المللی و منطقه ای ناتو و اتحادیه اروپا، به اشکال مختلف، ظهور و بروز یافته است.

دزدی ماسک ها و به تعبیر رسانه های دنیا جنگ ماسک ها یکی از آن هاست که با لشکرکشی نظامی و رمز عملیاتی!!! همراه است و این خود، سبک نوینی از تنازع بقای مدرن داروینیسم است که به زشت ترین شیوه در روزگارمان نمود پیدا نموده است...

کرونا!

سپاس! که با شعله ور ساختن جنگ ماسک ها، نقاب از چهره منادیان نوع دوستی، تساوی شهروندی و حقوق بشری را دریدی.

هرچه بگندد نمکش می زنند

وای به روزی که بگندد نمک...

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "همپیمانان ! و جنگ ماسک ها..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همپیمانان ! و جنگ ماسک ها..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید