واران و پائو تورس؛ گزینه های منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع

به گزارش عینک بانوان، خبرگزاری خبرنگاران- منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاعی خود برای فصل آینده است.

واران و پائو تورس؛ گزینه های منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع

به گزارش عینک بانوان، منچستریونایتد گزینه هایی را برای تقویت خط دفاعی اش در فهرست خود دارد که نام رافائل واران و پائو تورس در این بین به چشم می خورد. به نقل از فابریتزیو رومانو، منچستریونایتد هنوز هم در حال کار بر روی انتقال جیدون سانچو است اما بعلاوه روی خرید یک مدافع نو در این تابستان هم تمرکز نموده است. رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید ماه هاست که در فهرست منچستریونایتد حضور دارد. بعلاوه منچستریونایتد از بند فسخ 65 میلیون یورویی قرارداد پائو تورس، مدافع اسپانیایی ویارئال هم مطلع است و این بازیکن را هم زیر نظر دارد.

پائو تورس در خصوص آینده اش گفت: من با ویارئال قرارداد دارم، به تازگی اولین جامم را با باشگاه فتح کردم، ما در لیگ قهرمانان حضور داریم و این مرا به شدت راضی و هیجان زده می نماید. در حال حاضر من به مسابقات یورو فکر می کنم و سپس به سوپرجام اروپا و بعد لحظات خوب بعدی فرا خواهند رسید. در ویارئال؟ بله. من در خانه ام زندگی می کنم که مکانی آرام است و من کم کم در تیمم در شهر خودم رشد و بازی کردم. من خیلی آرامم و اکنون فقط به یورو فکر می کنم.

باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی نوی برای خدمت گرفتن جیدن سانچو ارائه کرد. به نقل از اسکای، باشگاه منچستریونایتد مدت هاست که در پی جذب جیدن سانچو از باشگاه دورتموند است و به همین دلیل چند روز پیش پیشنهادی برای خرید این بازیکن به تیم آلمانی ارائه داده بود که به وسیله سران دورتموند رد شد. بنا بر ادای اسکای پیشنهاد اولیه باشگاه یونایتد چیزی در حدود 68 میلیون پوند به علاوه 8 میلیون پوند بندهای جانبی بود. حال باشگاه منچستر قرار است مبلغ پرداختی اولیه خود را بیشتر نموده و بندهای جانبی را کاهش دهد.

حالا سران شیاطین سرخ منتظر پاسخ مدیران آلمانی خواهند بود. با این وجود پیش بینی می گردد این پیشنهاد هم به وسیله دورتموند رد گردد چرا که سران باشگاه آلمانی چیزی در حدود بیش از 80 میلیون پوند برای فروش ستاره انگلیسی خود می خواهند. جیدن سانچو تا سال 2023 با باشگاه آلمانی قرارداد دارد و گویا نسبت به پیوستن به منچستریونایتد هم بی میل نیست. با وجود علاقه چندین باشگاه مختلف به سانچو اما بنا بر ادعای اسکای، منچستریونایتد محتمل ترین مقصد این بازیکن جوان است که این روزها به همراه تیم ملی انگلیس در مسابقات یورو قرار گرفته است. خود این بازیکن در مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که آیا شایعات نقل و انتقالاتی حواس او را پرت نمی نماید، گفته بود:

نه مسئله ای با این قضیه ندارم. شایعات همواره وجود دارند به خصوص اگر عملکرد خوبی داشته باشید. باید این مساله را مدیریت کنید و به کارتان ادامه دهید. اگر به کار خودتان ادامه دهید، مطمئنم مسئله ای پیش نیم آید چون مساله اصلی فوتبال است و تمرکزم در حال حاضر روی این موضوع است. سایر بازیکنان تیم ملی هم شرایطی مشابه من دارند زیرا همه بازیکنان ما جوان و با استعداد هستند و باز هم می گویم وقتی خوب بازی کنید، شایعات هم به وجود می آیند. باز هم می گویم تمرکزم روی فوتبال و مسابقات یورو است.

پاریسی ها پس از جدب جورجینیو واینالدوم، به جذب پل پوگبا هم علاقه مند هستند. پاری سن ژرمن، پل پوگبا را می خواهد. به نقل از RMC Sport، پاری سن ژرمن شرایط پل پوگبا، هافبک 28 ساله منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه را زیر نظر گرفته است. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن سه روز قبل در شهر نیس با مینو رایولا، ایجنت پوگبا ملاقات کرد. آنها در خصوص شرایط مویزه کین، جدایی میچل باکر و پوگبا صحبت کردند. یونایتد قصد فروش و انتها همکاری با هافبک خود را ندارد اما پوگبا هم تمایلی به تمدید قراردادش که تا سال 2022 معتبر است، ندارد. شیاطین سرخ برای او درخواست مبلغ 80 میلیون یورویی دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "واران و پائو تورس؛ گزینه های منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واران و پائو تورس؛ گزینه های منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید