ببینید؛ تریلر نو استریت فایتر 6 شخصیت های زنگیف، لیلی و کمی را معرفی می نماید

به گزارش عینک بانوان، کپ کام (Capcom) به تازگی تریلر جدیدی از بازی استریت فایتر 6 منتشر نموده است که زنگیف (Zangief)، لیلی (Lily) و کمی (Cammy) را به عنوان شخصیت های قابل بازی معرفی می نماید.

ببینید؛ تریلر نو استریت فایتر 6 شخصیت های زنگیف، لیلی و کمی را معرفی می نماید

این سه جنگجوی نو، لیست 18 شخصیت بازی را در زمان عرضه تکمیل می نمایند که شامل هر هشت مبارز اصلی (ریو، کن، چون-لی، گایل، زنگیف، ای. هوندا، بلانکا و دالسیم)، چهار شخصیت محبوب که به این نسخه بازگشته اند (کمی، یوری، دی جی و لوک) و شش شخصیت نو (لیلی، جیمی، کیمبرلی، مانون، ماریسا و جی پی) می شود.

زنگیف یک مبارز اصیل جهانی و کشتی گیری حرفه ای است که دوست دارد برای جمعیت در منطقه بارمالی استیل ورکز خودنمایی کند. زنگیف حرکات اصلی خود مانند Screw Piledriver و Siberian Express را در این نسخه حفظ نموده و حرکات نوی مانند Tundra Storm را انجام می دهد. از طرفی حرکات Cyclone Lariat و Bolshoi Storm Buster مطمئنا بسیاری از بازیکنان را راضی خواهد نمود. از طرفی لیلی از نوادگان قبیله Thunderfoot است؛ همان قبیله ای که شخصیت T. Hawk که اولین بار در سپر استریت فایتر 2 دیده شد، عضو آن بود. لیلی از حرکاتی نظیر Condor Spire و Tomahawk Buster استفاده می نماید تا دشمنان را شکست می دهد. از طرفی Condor Wind هر یک از حرکات ذکر شده را تقویت می نماید. لیلی بعلاوه از چوب خود برای ضربه زدن به حریفان بهره می برد.

کمی که برای اولین بار در سوپر استریت فایتر 2 ظاهر شد، به عنوان شخصی عاشق گربه با حرکات محبوب و پرقدرت خود از جمله Spiral Arrow ،Cannon Spike و Hooligan Combination بازمی شود. نسخه سنگین تر هر یک از این سه حرکت نیز بهبود یافته است. لازم به ذکر است که حرکات سوپر آرت آو مانند Killer Bee Spin و Delta Red Assault نیز آسیب زیادی به حریفان وارد می نمایند.

هواداران سرسخت این بازی مبارزه ای به زودی این شانس را خواهند داشت که بخش های بیشتری از بازی را در عمل ببینند، زیرا Capcom Pro Tour 2023 و EVO 2023 بخش هایی از آن را به نمایش خواهند گذاشت. علاوه بر این، اولین شماره از سری کمیک های پیش عایدی استریت فایتر 6 قرار است در 6 می 2023 (16 اردیبهشت 1402) به عنوان روز کمیک بوک رایگان (Free Comic Book) منتشر شود.

استریت فایتر 6 در 2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,100,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر نو استریت فایتر 6 شخصیت های زنگیف، لیلی و کمی را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر نو استریت فایتر 6 شخصیت های زنگیف، لیلی و کمی را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید