بازارهای عمده فروشی و مراکز خرید گوانجو

به گزارش عینک بانوان، معرفی بهترین مراکز خرید گوانجو

گوانجو بزرگترین و مترقی ترین مرکز تجاری در جنوب چین است. در سفر به گوانجو، لوازم الکترونیکی، لباس، کامپیوتر و هزاران محصول ارزانی که به فروش می رسند را می توانید در مراکز خرید گوانجو ، بازارهای بزرگ و هزاران مغازه ای که در این شهر وجود دارند، خریداری کنید.

بازارهای عمده فروشی و مراکز خرید گوانجو

در بیشتر بازارهای عمده فروشی، خیابان های خرده فروشی، مراکز خرید نو و لوکس، و نمایشگاه کانتون که هر بهار و پاییز در گوانجو برگزار می شود، می توانید با هزاران نفر از خریداران و تاجرانی روبرو شوید که برای خرید به این شهر آمده اند. در این مقاله بهترین مراکز خرید و بازارهایی که جهانگردان و مسافران در سفر به گوانجو می توانند در آن ها به خرید بپردازند را به شما معرفی می کنیم. با عینک بانوان همراه باشید.

بازارهای عمده فروشی گوانجو

رزرو بهترین هتل های گوانجو در عینک بانوان

اگر فروشنده رسم مهمان نوازی را به جا بیاورد و بخواهد جهانگرد را مسرور کند، بسیاری از جهانگردان می توانند اجناسی که در این بازارها به صورت عمده به فروش می رسند را به صورت تکی و یا در مقادیر کم خریداری کنند.

بازارهای عمده فروشی لباس گوانجو

تجارت عمده فروشی لباس در گوانجو بسیار پر رونق است، و تعداد زیادی بازار عمده فروشی لباس در این شهر وجود دارد. مشهورترین بازار عمده فروشی حوالی ایستگاه گوانجو واقع شده است:

  • بازار بایما(Baima Market):

مشهورترین بازار عمده فروشی لباس است و برای فروش لباس های با کیفیت و مد روزی که دارد، شاهد بیشترین گردش مالی است. این بازار مقابل ایستگاه قطار گوانجو واقع شده است. و در لیست 184 مرکز خرید برتر جهان، در سایت TripAdvisor در سال 2016 رتبه هشتم را دارد.

  • ژانکسی(Zhanxi):

ژانکسی مرکز خریدی است که بسیاری از مراکز عمده فروشی در آن جای دارند. این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه گوانجو و ایستگاه اتوبوس استان قرار گرفته است.

  • لیو هوا(Liu Hua):

این مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه گوانجو و ایستگاه اتوبوس استان قرار گرفته است. این مرکز خرید در واقع بازار بسیار بزرگی است که 13 مرکز خرید عمده فروشی مانند بایما(Baima)، بوبوگااو(Bubugao)، بازار لباس تیانما(Tianma)، زیندادی، فولی در آن قرار دارند.

  • زیندادی(Xindadi):

این مرکز خرید در مقابل مرکز خرید بایما و فروشگاه عمده ژاکت های پشمی قرار گرفته است.

تمامی مراکز خرید بالا حوالی ایستگاه قطار گوانجو در مرکز گوانجو واقع شده اند. برای رفتن به این منطقه می توانید از قطارهای سریع السیری که از لوهو به شنژن می روند یا خط 2 متروی گوانجو استفاده کنید.

چندین بازار عمده فروشی بزرگ دیگر نیز در مکان های دیگر گوانجو قرار دارند:

  • تیانما(Tianma):

تیانما با 1000 مغازه در ساختمانی 10 طبقه معروفیتش را مدیون برندهای داخلی که دارد، است. با این حال، بسیاری از برندهای بین المللی، لباس های زیبا، کت و شلوارهای تجاری و لباس های خز را می توانید در این بازار پیدا کنید.

  • بازار عمده فروشی شاهه(Shahe):

یکی از ارزان فروش ترین بازارهای عمده لباس در گوانجو است. این مرکز خرید در شرق ایستگاه قطار گوانجو قرار گرفته است.

  • بازار عمده فروشی لباس وانجیا(Wanjia):

این بازار بخشی از بازار شاهه است و در غرب این بازار واقع شده است. برای رفتن به این مرکز خرید باید در ایستگاه شاهدینگ در خط 6 مترو از قطار پیاده شوید.

بازارهای لوازم الکترونیکی

اخد ویزای چین

شنژن در زمینه بازار وسایل الکترونیکی نسبت به گوانجو معروفیت بیشتری دارد. و بیشتر افراد هنگ کنگ را مکان مناسبی برای خرده فروشی لوازم الکترونیکی با کیفیت خوب می دانند. اما در گوانجو نیز می توانید لوازم الکترونیکی را با قیمتی مناسب تهیه کنید:

  • لوازم الکترونیکی ارزان و اجزای آن را می توانید در مغازه ها و فروشگاه های متعددی در کنار Jiefang Zhong Lu بیابید.
  • وسایل الکترونیکی میدان هایین(Haiyin): بازار بزرگی برای لوازم الکترونیکی است. این بازار نزدیک شهر کامپیوتر هایین است. از طریق ایستگاه دونگو خط 6 مترو می توانید به این بازار بروید.

خیابان های خرده فروشی گوانجو

بیشتر جهانگردان برای نیازهای شخصی خود ترجیح می دهند از بازارهای خیابانی که برای لذت جهانگردان طراحی شده اند خرید کنند.

خیابان پکن(Beijing Road):

خیابان پکن محبوب ترین بازار خیابانی در میان خارجی ها و جهانگردان است. این مرکز خرید با رستوران های متعددی که برای جهانگردان دارد، در میان بازارها می درخشد. با استفاده از مترو و ایستگاه Gongyuanqian به راحتی می توانید به این بازار خیابانی بروید.

شانگژیاجیو(Shangxiajiu):

صدها مغازه با تعداد زیادی فروشگاه بزرگ در طول این خیابان 1.218 متری قرار گرفته اند. این بازار از مجموع 10 بازار خیابانی کنار هم تشکیل می شود. اجناس اصلی که در این بازار به فروش می رسند لباس، و اقلام مورد نیاز جهانگردان هستند. این بازار به خاطر رستوران های کانتونی و اسنک های خیابانی که دارد معروف است. برای رفتن به این بازار به خیابان چانگشو بورید از خروجی A خارج شوید و در طول خیابان Baohua حدود 500 متر پیاده روی کنید.

بازارهای لوکس گوانجو

بلیط هواپیما گوانجو با نازلترین قیمت

بهترین جاذبه دیدنی گوانجو در منطقه شهر نو ژوجیانگ، با مراکز خرید مدرن و شیک است. موزه گوانگ دونگ، ساختمان های بسیار زیاد، جاذبه های دیدنی متنوع و مراکز خرید مجلل، این منطقه را به ناحیه ای توریستی تبدیل می کنند. سهولت در حمل و نقل نیز بازدید از این مکان ها را بسیار ساده می کند.

برج/ مرکز مالی CTF:

نوترین مکان برجسته و دیدنی گوانجو، هفتمین برج بلند جهان است. این ساختمان بزرگ، رستوران های متعددی دارد و رصدخانه ای نیز در بالای برج واقع شده است. در طبقه پایین این برج نیز مرکز خرید مدرنی وجود دارد. این برج در کنار ساختمان فوق العاده بلند و مرکز خرید لوکس دیگری به نام برج IFC در منطقه تیانه واقع شده است.

مرکز خرید جهان(Mall of the World)

یکی از مراکز خرید دیگری که باید در گوانجو به آن سر زد واقع در زیرزمین بازار بزرگ و در کنار برج IFC است. در رستوران های بیشمار این مرکز خرید می توانید توقف کنید و به استراحت بپردازید.

محصولات محلی تخصصی گوانجو

رزرو بلیط هواپیمایی چاینا ساترن در عینک بانوان

گلدوزی کانتونی

گلدوزی کانتونی با رنگ های روشن، طرح های جان بخش و ایده های خلاقانه ای که در دوخت آن ها به کار می رود، شناخته شده است.

مجسمه های یشمی

بنا به دلایلی، چینی ها همیشه به یشم و اقلامی که با این سنگ قیمتی ساخته می شده اند، علاقه نشان داده اند. حتی در تزئین لباس امپراطورهای چین نیز همیشه از یشم استفاده می شده است. بسیاری از جواهراتشان را هم، مثل النگو، انگشتر و گوشواره را با یشم می سازند.

خیابان یشم

صدها مغازه کوچک در این خیابان یشم و اجناس یشمی می فروشند. بسیاری از جهانگردان برای رفتن به این بازار با مشکل روبرو می شوند. برای رفتن به بازار یشم کافی است که در خط 1 مترو در ایستگاه Chang Shou Lu از قطار پیاده شوید. سپس سوار تاکسی شوید و از راننده بخواهید که شما را به Wenchang Lu در نزدیکی Shangxiajiu ببرد.

چای چینی

امکان انتخاب طیف وسیعی از چای چینی و کیفیت آن در جهان زبانزد است. بنابراین در گوانجو، می توانید در مقابل بهای ناچیزی مقدار زیادی چای مرغوب بخرید و در خانه از خوردن آن لذت ببرید.

بازار چای نانفانگ(Nanfang): بازار چای نانفانگ، شاید یکی از کامل ترین بازارهای چین برای چای های مشهور و وسایل چای باشد. مساحت این بازار حدود 20.000 متر مربع با 300 مغازه است.

کفش های گوانجو

چین بیش از هر کشور دیگری کفش تولید می کند. حدود یک سوم کفش های جهان در گوانگ دونگ تولید می شوند.

مرکز تجاری کفش جهانی بین المللی(Global International Shoes Trade Center): این مرکز خرید با مغازه های بیشماری که دارد، جهانی کفش است. در این مرکز خرید می توانید همه نوع کفش محلی را پیدا کنید. قیمت این کفش ها بسیار پایین است. به طور کلی خریداران می توانند تنها با پرداخت 150 تا 200 یوآن یک جفت کفش بخرند. همین کفش ها با دو یا سه برابر قیمت در ایالات متحده به فروش می رسند.

نمایشگاه کانتون گوانجو

یکی از مکان هایی که در سال های اخیر، بیشترین تعداد بازدید جهانگرد را داشته است، نمایشگاه کانتون است که بزرگترین نمایشگاه تجاری چین و یکی از بزرگترین نمایشگاه های جهان محسوب می شود. حدود 200.000 نفر در این نمایشگاه حضور دارند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه کانتون گوانجو:

  • فاز 1: 15 الی 19 اپریل 2019- از ساعت 9:30 الی 18
  • فاز 2: 23 الی 27 اپریل 2019- از ساعت 9:30 الی 18
  • فاز 3: 1 الی 5 می 2019- از ساعت 9:30 الی 18

رزرو هتل در گوانجو با بهترین قیمت

بهترین نرخ پروازی به مقصد گوانجو

اخذ ویزای چین در کمترین زمان

منبع: فلای تودی

به "بازارهای عمده فروشی و مراکز خرید گوانجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای عمده فروشی و مراکز خرید گوانجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید