سان پوینت فامیلی؛ هتل محبوب گردشگر ها در بدروم ، عکس

به گزارش عینک بانوان، هتل سان پوینت فامیلی در شهر بدروم ترکیه واقع شده است. این هتل چهار ستاره تا ساحل گامبت 600 متر فاصله دارد و همین امر سبب گشته تا مورد توجه گردشگر های زیادی از سراسر جهان قرار بگیرد.

سان پوینت فامیلی؛ هتل محبوب گردشگر ها در بدروم ، عکس

محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته است و تا مراکز خرید و جاذبه های دیدنی مانند قلعه بدورم فاصله نزدیکی دارد و با اقامت در این هتل به خیلی از جاهای دیدنی دسترسی آسانی خواهید داشت.

نزدیک ترین فرودگاه به هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum نیز فرودگاه میلاس بودروم است که حدودا 34 کیلومتر فاصله دارد و به وسیله شاتل فرودگاه با هزینه مجزا قابل دسترس است.

امکانات عمومی هتل سان پوینت فامیلی بدروم

از امکانات معروف این هتل زیبا می توان به رستوران، پارکینگ رایگان، استخر روباز فصلی و بار اشاره نمود.

در قسمت پذیرش پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می نمایند و تمامی کارکنان به صورت 24 ساعته در حال یاری و ارائه خدمات به مسافران هستند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند.

از دیگر خدمات رایج این هتل اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان است که در اختیار میهمانان قرار داده می گردد. در لابی هتل سان پوینت فامیلی بدروم امکاناتی مانند اتاق چمدان، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته دایر هستند. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا انجام می گیرند.

در صورتی که به قصد سفرکاری راهی این شهر می شوید، امکاناتی نظیر کپی و فکس و محلی برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها در هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum دایر نموده اند، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنید و برای خود و خانواده تان اقامتی رویایی و بی نظیر فراهم کنید.

همچنین برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از اتاق ها تعبیه شده است تا مزاحم مسافران دیگر نشوند.

امکانات تفریحی هتل

استخر روباز این هتل به صورت فصلی دایر است و ساعت فعالیت استخر نیز از 9 صبح تا 6 عصر است. توجه داشته باشید که استخر موجود در هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum برای تمامی رده های سنی مناسب بوده و در کنار استخر جایگاه و چتر آفتاب گیری قرار داده شده است.

برای بچه ها نیز شبکه های مخصوص کارتون وجود دارد تا ساعت ها سرگرم شوند، همچنین زمین بازی روبازی برای بچه ها با انواع وسیله های بازی فراهم شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در هتل سان پوینت فامیلی بدورم 54 اتاق وجود دارد و انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق دوبل یا توئین، اتاق ترپیل و اتاق خانواده. اتاق های این هتل چشم انداز زیبایی رو به دریا، باغ، استخر و شهر دارند و همگی دارای دکوارسیونی شیک و وسایل مدرنی هستند که به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند.

اتاق های هتل سان پوینت فامیلی دارای فضای نشیمن همراه با تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، کمدلباس، گاوصندوق، اتاق های ضدصدا، امکانات اتوکشی، کاناپه، میزکار هستند.

حمام اختصاصی در داخل اتاق های هتل Sunpoint Family Hotel Bodrum نیز شامل امکاناتی مانند دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و سشوار هستند. تراس های آفتاب گیری در اتاق های این هتل وجود دارد که برای خیلی از مسافران خوشایند است.

رستوران هتل

صبحانه به صورت بوفه ای همه روزه به همه میهمانان ارائه می گردد. برای وعده های دیگر نیز می توانید به صورت منویی یا سلف سرویس غذا سفارش دهید، مطمئن باشید از طعم غذاهای رستوران این هتل سیر نخواهید شد. در بار کنار استخر نیز می توانید انواع نوشیدنی های خنک و خوشمزه را تهیه کنید.

فاصله هتل سان پوینت فامیلی بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا آرامگاه هالیکارناسوس: 4.3 کیلومتر

فاصله تا قلعه بودروم: 4.7 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: 4.7 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی بودروم: 5.9 کیلومتر

فاصله تا موزه هنری ذکی مورن: 6.5 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "سان پوینت فامیلی؛ هتل محبوب گردشگر ها در بدروم ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سان پوینت فامیلی؛ هتل محبوب گردشگر ها در بدروم ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید