شناخت بهتر از دبی برای داشتن سفری بیاد ماندنی

به گزارش عینک بانوان، دوست دارید با پروازهای ارزان قیمت به دبی سفر کنید ؟

در میان پروازهای دبی ما بگردید و بهترین قیمت بلیط دبی را پیدا و رزرو کنید .ما صدها ایرلاین را جست و جو می کنیم و می توانیم بهترین نرخ را به شما پیشنهاد کنیم.

شناخت بهتر از دبی برای داشتن سفری بیاد ماندنی

دبی ، جواهری در تاج امارات

فرایند سریع نوسازی و ساخت و ساز هتل های مجلل در دبی نشانگر تعهد شهر برای تبدیل شدن به یک قطب تجاری و فرهنگی است . دبی یکی از هفت امیر نشین ایالات متحده عربی (UAE) است . ساکنان دبی هیچ کاری را نصفه و نیمه انجام نمی دهند - حتی یک ناهار بیرون از خانه می تواند به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل شود.

معماری مدرن دبی

به هر سمتی که نگاه کنید حداقل یک آسمان خراش را در افق می بینید . برج خلیفه احتمالا شناخته شده ترین آنهاست و با 829 متر ارتفاع بلندترین ساختمان دنیا به شمار می رود . مرکز تجارت دنیای دبی 149 متر بلندی دارد و شامل مراکز مالی و مجمع دنیای تجارت دبی است.

غذا و نوشیدنی

دبی هر ساله دو فستیوال غذا برگزار می کند : فستیوال مزه در ماه مارس و فستیوال غذای دبی در ماه فوریه . امارات دارای بهترین رستوران های دنیاست و فرقی نمی کند که دنبال چه غذایی می شد، شما آن را در دبی پیدا خواهید کرد . برند های زنجیره ای و بین المللی همگی در دبی شعبه دارند مثل : TGI Friday ، McDonalds ، Sturbucks و Planet Hollywood .

اگر در پی سنتی تر می شد، از غذاهای خیابانی شهر امتحان کنید . شاورما یک اسنک محبوب است که به صورت رولتی از گوشت یا مرغ به همراه خیار ، گوجه و خیارشور تهیه می شود . تبوله غذای دیگری است که از مخلوط گوجه ، جعفری و نعناع درست می شود.

خرید در دبی

دبی مال بزرگترین مرکز خرید در دنیاست . شامل بیش از 1.200 مغازه و بخشی از مجموعه های مرکز شهر دبی است . سه چهارم میلیون نفر در هفته از این مرکز خرید دیدن می کنند و تعداد زیادی از برند های معروف دنیا در این مکان جمع شده اند : Outlet ها شامل WH Smith و کتاب فروشی ژاپنی Kinokuniya ، در کنار بهترین های دنیای فشن مثل Givenchy ، Chanel و Dior .

دبی متناوباً به عنوان گران ترین شهر دنیا شناخته می شود ، بنابراین مطمئن شوید که پرواز و هتلی با نرخ مناسب پیدا می کنید. سفر کردن با عینک بانوان به شما اجازه می دهد تا در دبی بیشتر خرج کنید .

اسکی کردن در تعطیلات دبی

آب و هوای گرم دبی به معنی خوب بودن هوا در تمامی اوقات سال است . فرقی نمی کند در تابستان یا زمستان پرواز خود به دبی را رزرو کنید ، شما همچنان می توانید پیست اسکی آن را امتحان کنید . این اقامتگاه خانوادگی اولین پیست ساخته شده در خاورمیانه است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است .

منبع: الی گشت

به "شناخت بهتر از دبی برای داشتن سفری بیاد ماندنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت بهتر از دبی برای داشتن سفری بیاد ماندنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید