ابلاغ دستور محدودیت های جدید کرونایی در استان بوشهر

به گزارش عینک بانوان، خبرنگاران/بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ابلاغ دستور محدودیت های جدید کرونایی در استان بوشهر اطلاع داد.

ابلاغ دستور محدودیت های جدید کرونایی در استان بوشهر

سعید کشمیری با اعلام اینکه امروز آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به عدد 148 رسیده است، اضافه کرد: این بالاترین آماری است که تا به امروز تجربه نموده ایم. البته 40 بیمار غیرکرونایی هم بستری هستند.

وی از نامه حمزه اعتماد، مدیرکل پدافند غیر عامل به دستگاه های مرتبط و دستور محدودیت های جدید کرونایی در استان بوشهر اطلاع داد.

به گزارش عینک بانوان، در این نامه که در تاریخ 17 مهرماه 99 به امضای اعتماد رسیده، آمده است: احتراما به استناد نامه شماره 111063 مورخ 1399/07/16 معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در شهرستان های قرمز، با عنایت به موافقت وزرای محترم کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت های یک هفته ای استان بوشهر به پیوست ارسال می شود. خواهشمند است نسبت به اجرای محدودیت ها و نظارت لازم اقدام و ستاد مدیریت کرونا استان را از نتیجه آگاه کنند.

محدودیت های ابلاغی شامل دانشگاه ها، مدارس عادی و شبانه روزی، حوزه های علمیه، آکادمی های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آکادمی ها و کتابخانه ها و همچنین استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، مساجد و مصلی ها است.

مطابق این ابلاغ برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی، ورزش های پربرخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، فعالیت کافه، قهوه خانه و چاپخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی، برگزاری نماز آدینه ممنوع است.

به گزارش عینک بانوان، کلیه رستوران ها و اغذیه فروشی ها در سراسر استان بوشهر به فعالیت بیرون بر و عدم ارائه سلف سرویس الزام شده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابلاغ دستور محدودیت های جدید کرونایی در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ دستور محدودیت های جدید کرونایی در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید