گفتگویی صمیمی با قهرمان مسابقات بازی های رایانه ای

به گزارش عینک بانوان، بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت وگویی را با حسن پاجانی قهرمان مسابقات بازی های رایانه ای منتشر کرد.

گفتگویی صمیمی با قهرمان مسابقات بازی های رایانه ای

به گزارش خبرنگار ، حسن پاجانی پس از کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک در کشور کره جنوبی، مهمان بنیاد ملی بازی های رایانه ای شد تا از تجربه بازی در مسابقات بین المللی بگوید.

پاجانی که 21 سال سن دارد، هم اکنون دانشجوی رشته مهندسی نرم افزار است و همزمان با تحصیل، در یک تیم کشور تایلند که توسط یکی از تیم های فوتبال باشگاهی حمایت می شود بازی می کند.

پاجانی در این باره گفت: اگر در کشور خودمان تیم های فوتبال مطرح از این رشته ورزشی حمایت کنند، بازیکنان این رشته هرگز برای خارج از کشور بازی نخواهند کرد؛ ولی متاسفانه بدلیل عدم حمایت باشگاه های داخلی، بازیکنان مجبور به حضور در تیم های خارجی هستند.

پاچانی که پیش از این، جایزه مقام اول جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران را از بنیاد ملی بازی های رایانه ای دریافت نموده بود، در مسابقات آسیایی جاکارتا هم، مدال نقره را از آن خود نموده است.

پاجانی تاثیر شرکت در مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران که توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای و در شهریور ماه سال جاری برگزار شد را بسیار مثبت دانست و گفت: با کسب مقام اول در این مسابقه، سهمیه شرکت در مسابقات آنلاین انجمن ورزش های الکترونیکی را کسب نموده و بعنوان کننده کشورمان به مسابقات IeSF مسابقات کره جنوبی اعزام و مقام قهرمانی جهان را کسب نمودم.

بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای حسن پاجانی و سایر قهرمانان ورزش های الکترونیک آرزوی موفقیت می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گفتگویی صمیمی با قهرمان مسابقات بازی های رایانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگویی صمیمی با قهرمان مسابقات بازی های رایانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید