رسانه کُره ای: تیم ملی ایران به ریزترین جزئیات توجه دارد

به گزارش عینک بانوان، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر (در قاره آسیا) اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد. ایران در حال حاضر با 22 و کره جنوبی با 20 امتیاز در رده های اول و دوم گروه هستند و صعودشان به جام جهانی قطعی شده است ولی مسائل مختلفی وجود دارد که حساسیت مسابقه را در سطح بالایی نگه داشته است؛ از تقابل سنتی ایران و کره در قاره آسیا گرفته تا تلاش برای صعود به جام جهانی به عنوان صدرنشین.

رسانه کُره ای: تیم ملی ایران به ریزترین جزئیات توجه دارد

به این موضوعات می توان اقدام فدراسیون فوتبال کره جنوبی را هم افزود که تصمیم گرفت این مسابقه را با حضور بیش از 62 هزار تماشاگر در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار کند. استقبال تماشاگران کره از این بازی شگفت انگیز بوده است و برای این مسابقه (که ساعت 15:30 فردا پنجشنبه برگزار می شود) تا روز سه شنبه بیش از 55 هزار بلیت به فروش رفته است.

در این میان آمار ابتلای مردم کره جنوبی به کرونا هم رو به افزایش گذاشته است و این موضوع به نگرانی های ایران افزوده است.

به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران اعتراضاتی را به فیفا، AFC و فدراسیون کره جنوبی برای جلوگیری از برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران انجام داد اما به گفته حمید استیلی مدیر تیم ملی ایران، این اعتراضات رد شده است.

درخواست ایران برای برگزاری مسابقه با کره جنوبی بدون تماشاگر بازتاب زیادی در رسانه های کُره جنوبی داشته است.

سایت news1 در این خصوص نوشت: ایران در آستانه سفر به سئول، به ریزترین جزئیات هم توجه دارد. یک ماجرای پشت پرده فاش شد که فدراسیون ایران از AFC درخواست کرده است به دلیل ویروس کرونا، این بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

این رسانه به نقل از عینک بانوان آورده است که ایران درخواست کرده بازی با کره پشت درهای بسته برگزار شود اما این درخواست رد شده است.

سایت moneys.mt هم با اشاره به اعتراض ایران نسبت به برگزاری بازی با حضور تماشاگران، گفت که کنفدراسیون آسیا تشخیص داده مسئله ای با این مسئله ندارد و درخواست ایران رد شده است.

این رسانه همچنین پیش بینی کرد باوجود قطعی شدن صعود ایران و کره جنوبی به جام جهانی، این دیدار یک نبرد خونین برای حفظ حیثیت و افتخار دو تیم خواهد بود.

xportsnews دیگر رسانه کُره ای هم خبر داد باوجود اینکه کره جنوبی رتبه اول تعداد موارد تایید شده ابتلا به کرونا در جهان را دارد، درخواست ایران برای برگزاری مسابقه بدون تماشاگر رد شده است.

این سایت خبری به بازتاب اظهارات حمید استیلی مدیر تیم ملی و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال پرداخت و اعتراض آنها نسبت به حضور تماشاگران را پوشش داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رسانه کُره ای: تیم ملی ایران به ریزترین جزئیات توجه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه کُره ای: تیم ملی ایران به ریزترین جزئیات توجه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید