کالبدشکافی پیکسل فولد، گوشی تاشوی 1800 دلاری گوگل

به گزارش عینک بانوان، مواردی مانند عدم وجود زبانه کششی برای باتری باعث شده است که تعمیرپذیری دستگاه سخت شود.

کالبدشکافی پیکسل فولد، گوشی تاشوی 1800 دلاری گوگل

به گزارش دیجیاتو، کانال یوتوب PBKreviews ویدیوی کالبدشکافی اولین گوشی تاشوی گوگل، یعنی پیکسل فولد را منتشر کرد که قطعات داخلی این دستگاه را نشان می دهد.

در این ویدیوی کالبدشکافی، PBKreviews برای جداسازی قطعات داخلی دستگاه، ابتدا خشاب سیم کارت را خارج می کند و سپس با گرم کردن پنل پشتی دستگاه و شل شدن چسب های آن، پنل پشتی را برمی دارد. پس از آن نمایشگر بیرونی 5.8 اینچی دستگاه در دسترس قرار می گیرد.

کالبدشکافی پیکسل فولد

سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می شود.

درنهایت PBKreviews به پیکسل فولد امتیاز تعمیرپذیری 6.5 از 10 می دهد.

گوشی تاشوی گوگل اخیراً از طریق کانال یوتوب JerryRigEverything هم مورد تست مقاومت قرار گرفته بود که طی آن، گوشی در هنگام تست خم شدن، به طور کلی از هم پاشیده شد.

پیکسل فولد در اردیبهشت ماه امسال از طریق گوگل معرفی گشت. این دستگاه دارای یک نمایشگر خارجی 5.8 اینچی و یک نمایشگر داخلی 7.6 اینچی عریض است. گوگل از همان پردازنده Tensor 2 موجود در پیکسل 7 و 6 پرو به همراه 12 گیگابایت رم در گوشی تاشوی خود استفاده کرده. گوشی 1799 دلاری گوگل چند هفته ای است که به طور رسمی وارد بازار شده و در همین زمان کوتاه، چندین گزارش از خرابی نمایشگر آن منتشر شده است.

حالا گوگل درحال آماده شدن برای معرفی گوشی های سری پیکسل 8 است که گفته می شود باتری بزرگ تر و سرعت شارژ بالاتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "کالبدشکافی پیکسل فولد، گوشی تاشوی 1800 دلاری گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالبدشکافی پیکسل فولد، گوشی تاشوی 1800 دلاری گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید