رندرها و مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد

به گزارش عینک بانوان، همانطور که انتظار می رود، ردمی فردا از سری نو نوت 12 رونمایی خواهد نمود. گفته می گردد که در مراسم فردای این شرکت، سه گوشی هوشمند ردمی نوت 12 پرو، ردمی نوت 12 پرو پلاس و ردمی نوت 12 Explorer Edition به کاربران معرفی می شوند. به همین دلیل و قبل از رونمایی رسمی، رندرهای گوشی های این سری در شبکه اجتماعی ویبو به همراه بعضی مشخصات آن ها منتشر شده است. بعلاوه افشاگری به نام Sudanshu Ambhore تاریخ عرضه جهانی این سری را نیز فاش نموده که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

رندرها و مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد

به گفته این افشاگر سری ردمی نوت 12 بازار چین با سری ردمی نوت 12 بازارهای جهانی تفاوت های بسیار زیادی خواهد داشت. او بعلاوه اعلام نموده که ردمی سری نو گوشی های هوشمند خود را اوایل سال 2023 روانه بازارهای جهانی خواهد نمود. گفته می گردد هر سه گوشی هوشمند سری ردمی نوت 12 مجهز به پنل های نمایشگر OLED هستند. علیرغم وجود پنل های OLED، این گوشی های هوشمند از اسکنرهای اثرانگشت کناری و ادغام شده با دکمه پاور بهره می برند که کمی عجیب است. بعلاوه حفره نمایشگر برای پذیرایی از دوربین سلفی روی این گوشی های هوشمند تعبیه خواهد شد و گوریلا گلس ویکتوس 5 که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات از خود نشان داده، وظیفه مراقبت از نمایشگر این گوشی ها را بر عهده خواهد داشت.

شایعات حاکی از آن است که هر سه گوشی هوشمند از پردازنده تازه معرفی شده Dimensity 1080 مدیاتک قدرت خواهند گرفت. این تراشه هشت هسته ای نو که از لحاظ عملکردی مشابه تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود، با فرآیند ساخت 6 نانومتری فراوری شده و 2 هسته از نوع Cortex-A78 با با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و 6 هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز در آن به ایفای نقش می پردازند. در کنار این تراشه پردازنده گرافیکی Mali-G68 نیز واقع شده است. این پردازنده به عنوان جانشین Dimensity 920 سری ردمی نوت 11 روانه بازار شده است.

آن طور که گفته می گردد، ردمی نوت 12 پرو با سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی و با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال عرضه می گردد. این در حالی است که نوت 12 پرو پلاس و نوت 12 Explorer Edition سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HPX سامسونگ را عرضه خواهند کرد. این دوربین، یک سنسور 1/1.4 اینچی با مقدار پیکسل 2.24 میکرومتر خواهد بود که ظاهراً قابلیت های بسیار پیشرفته را در اختیار کاربران این گوشی های پرچم دار قرار می دهد.

سری نو گوشی های هوشمند نوت ردمی، همگی از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره می برند. ردمی نوت 12 پرو به گفته بعضی منابع از شارژر 66 واتی پشتیبانی می نماید، ردمی نوت 12 پرو پلاس انرژی مجدد خود را با استفاده از شارژر پرسرعت 120 واتی تأمین می نماید و نوت 12 Explorer Edition با شارژر فوق سریع 210 وات شارژر خواهد شد. شنیده شده که این شارژر 210 واتی می تواند کمتر از 20 دقیقه باتری پرظرفیت این گوشی هوشمند پرچم دار را به طور کامل شارژ کند.

روی پنل پشتی ردمی نوت 12 Explorer Edition پشتیبانی از سرعت شارژ 210 واتی درج شده است. گفته می گردد شیائومی در سه ماهه اول سال 2023 سری ردمی نوت 12 را برای بازارهای جهانی معرفی خواهد نمود. طبق اطلاعات فاش شده، سری نو گوشی های ردمی برای بازارهای جهانی در مقایسه با نوع چینی آن کاملاً متفاوت خواهد بود. این افشاگر بعلاوه ادعا نموده که شیائومی قصد ندارد شارژ سریع 210 واتی را در نسخه های جهانی سری ردمی نوت 12 ارائه کند.

از آنجایی که سری ردمی نوت 11 پرو (نوع چینی) به عنوان سری شیائومی 11i وارد بازار هند شد، می توانیم انتظار داشته باشیم شیائومی بار دیگر با سری ردمی نوت 12 پرو همان روند را طی کند. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در خصوص نسخه های جهانی سری ردمی نوت 12 تعیین نیست و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت باشیم.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرها و مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرها و مشخصات سری ردمی نوت 12 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید