گوگل پیکسل 5a 5G با باتری عظیم و قیمت 450 دلار معرفی گردید

به گزارش عینک بانوان، شرکت گوگل بالاخره از گوشی پیکسل 5a رونمایی کرد که از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید و اگرچه شباهت زیادی به سری 4a دارد، ولی در کل بیشتر یادآور پیکسل 5 است. روی هم رفته طراحی این گوشی عملا تفاوت خاصی با پیکسل 4a 5G ندارد و مهم ترین جنبه تمایز آن به رنگ متفاوت دکمه پاور برمی شود.

گوگل پیکسل 5a 5G با باتری عظیم و قیمت 450 دلار معرفی گردید

این گوشی 2.3 میلی متر بلندتر و 0.6 میلی متر ضخیم تر از پیکسل 4a 5G است و عرض آن نسبت به این گوشی 0.8 میلی متر کمتر شده و ضمناً 15 گرم وزن بیشتری دارد. یکی از ارتقاهای مهم، بهره گیری این گوشی از بدنه یکپارچه فلزی است ولی نسل قبلی دارای بدنه پلاستیکی بود. البته بر روی بدنه فلزی این گوشی هم لایه پلاستیکی تعبیه شده است.

پیکسل 5a برای اولین بار بین پیکسل های سری a دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و بعلاوه باید به بهره گیری آن از جک هدفون هم اشاره کنیم. گوگل برای محافظت از نمایشگر 6.34 اینچی اولد این گوشی از شیشه محافظ گوریلا گلس 6 استفاده نموده و البته با توجه به رفرش ریت 60 هرتزی آن، در این زمینه نسبت به رقبا حرفی برای گفتن ندارد.

در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر یک دوربین سلفی قرار گرفته و در پنل پشتی هم شاهد دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی است. قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون 765G است و در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نمایند.

انرژی آن از طرف باتری 4680 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که در مقابل باتری 3885 میلی آمپر ساعتی 4a 5G ارتقای قابل توجهی به شمار میرود. باید خاطرنشان کنیم این بزرگترین باتری بین تمام گوشی های پیکسل محسوب می گردد ولی خبری از پشتیبانی از شارژ بی سیم نیست.

گوگل اعلام نموده که فعلا این گوشی با قیمت 450 دلار فقط راهی بازار آمریکا و ژاپن می گردد. بنابراین حداقل در آینده نزدیک خبری از عرضه این گوشی در دیگر بازارها نخواهد بود.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل پیکسل 5a 5G با باتری عظیم و قیمت 450 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل 5a 5G با باتری عظیم و قیمت 450 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید