چگونه به شوهر خود بگویید که شما حامله هستید

به گزارش عینک بانوان، اگر شما متوجه شده اید که باردار هستید، باید در پی راهی باشید تا شوهرتان را آگاه کنید. این مقاله بعضی از مواردی را که

چگونه به شوهر خود بگویید که شما حامله هستید

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

اگر شما متوجه شده اید که باردار هستید، باید در پی راهی باشید تا شوهرتان را آگاه کنید. این مقاله برخی از مواردی را به شما ارائه می دهد که می توانید بهره ببرید تا شوهرتان را آگاه کنید .

شما علائم بی حوصلگی حاملگی را دارید و انتها تصمیم گرفتید آزمایش انجام دهید. شما امیدوار بودید و دعا می کنید که مثبت باشد و در نهایت وقتی که آزمون را آنالیز می کنید، به هدف خود می رسید. و تعیین می شود شما حامله هستید. و شما می خواهید کل جهان را باخبر کنید از همه مهمتر، شما باید بدانید که چگونه این خبر بزرگ را به شوهرتان بگویید. برخی از ایده ها در زیر ذکر شده است. از هرکدام از آنها که دوست دارید بهره ببرید.

ایده هایی که شوهر خود را باخبر کنید که باردارید

شما می توانید همه راه هایی را که فکر می کنید او شادتر خواهد شد را امتحان کنید. شما می توانید چیزی عاشقانه را امتحان کنید. شما بعلاوه می توانید کاری انجام دهید تا او را غافلگیر کنید و یا به او بگویید تا حدس بزند چه چیزی می خواهید به او بگویید. در زیر برخی از ایده های که در همان زمان آسان، خلاق و سرگرم کننده است می باشد. که مطمن باشید شاد می شوند. هنگامی که شوهرتان از کار بازشود، باید لباس بپوشید و آماده باشید. به او بگویید که او را برای شام بیرون می برید در عوض، به جایی که در انتظار اوست، بروید. به او شرح دهید و به او بگویید چیز مهمی می خواهید به او بگویید. زیرا میدانستید که او به این طریق واکنش نشان میدهد. بعد از مدتی، به طرز چشمگیری اعلام کند که شما یک کودک خواهید داشت. او ظاهرا شوکه می شود و در آن لحظه آزمون مثبت بارداری را از کیف پول خود بردارید و آن را به شوهرتان نشان دهید.

تنظیمات جدول اضافی اگر شما در پی چیزی خلاق هستید، این روش قطعا موفقیت آمیز است. به فروشگاهی بروید که مینیاتوری ها را می فروشد و مینیاتوری را خریدکنید. در هنگام شام، به غیر از تنظیم برای دو نفر از شما، یک مکان اضافی را با مینیاتوری که خریداری نموده اید قرار دهید.

یکی دیگر از راه های خلاقانه برای گفتن به شوهر که شما باردارید. نوشتن یک شعر با نکات شعر که می تواند واقعا احساساتی باشد یا این می تواند چیزی کاملا حیرت انگیز باشد. شما حتی می توانید یک شعر را از زبان کودک بنویسید تا پدر به او بگوید که او خشنود است که وارد یک جهانی نو می شود و چگونه می خواهد زندگی کند.

مرتب کردن یک اتاق اگر می خواهید قبل از اینکه خبرهای خوب را به او بگویید، واقعا شوهرتان را گیج می نماید، سپس این را امتحان کنید. هنگامی که او در محل کار است، آغاز به پاکسازی اتاق اضافی در خانه خود کنید. آغاز به انتقال مواد به اتاق دیگری یا آغاز به دادن مواردی می کنید که استفاده نمی کنید. وقتی او باز می شود و می پرسد چه کاری انجام می دهید، فقط از او بخواهید که تنها شما را ترک کند. ادامه این را برای چند روز و هنگامی که اتاق کاملا خالی است، و هنگامی که شوهر شما به نقطه جوش رسید، وقتی او به خانه می رسد، در اتاق با یک کمان بزرگ در اطراف شکم خود نشسته است. او مطمئنا آن را حدس می زند.

تعجب شوهر خود را با اخبار، و سپس با زبان عروسکی صحبت کنید که با صدای بلند می گویند: سلام پدر یا برخی تنوعات دیگر که یک هدیه همراه با یک یاداشت که در آن نوشته شده است تبریک پدر را به شوهرتان بدهید. هنگامی که او آن را دریافت می نماید، او بلافاصله به شما تلفن می زند، پس از او بخواهید باعجله به خانه بیاید و با برخی از غذاهای مورد علاقه خود جشن بگیرید. زایمان یکی از بزرگترین مسئولیت ها است. بنابراین مراقب خودتان باشید و کودک کوچک درون شما رشد می نماید و باعث خوشبختی شما می شود.

منبع: راسخون

به "چگونه به شوهر خود بگویید که شما حامله هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه به شوهر خود بگویید که شما حامله هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید