پیش بینی 100 روز اردو برای کمانداران ملی پوش تا انتها سال

به گزارش عینک بانوان، ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تیروکمان در هر دو بخش ریکرو و کامپوند مردان و بانوان امروز شنبه با حضور در محل سایت آزادی تست PCR دادند تا از فردا بتوانند در کیش و قزوین تمرینات خود را شروع نمایند.

پیش بینی 100 روز اردو برای کمانداران ملی پوش تا انتها سال

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان در حاشیه این برنامه که در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا انجام شد، گفت: خوشحالم که بعد از هفت ماه مجدد شاهد حضور کمانداران در سایت اختصاصی آزادی و تمرین آنها در کنار یکدیگر هستیم. زیبایی فعالیت های فدراسیون به حضور ورزشکاران است و برگزاری اردو و مسابقه در حضور آنها.

وی با ابراز امیدواری از بهبود شرایط کلی جامعه از حیث بحران کرونا و گسترده تر شدن فعالیت های ورزشی و تیروکمان، گفت: آماده اعزام اردونشینان تیروکمان به محل مشخص شده برای اردوی آنها هستیم. طبق برنامه کمانداران ریکرو در کیش و کماندارن کامپوند در آبیک قزوین تمریناتشان را تا 27 شهریورماه دنبال خواهند کرد.

رئیس فدراسیون تیروکمان از پیش بینی این فدراسیون برای اردوی ماهانه ملی پوشان اطلاع داد و گفت: هفت ماه تا انتها سال باقی مانده و قرار است ماهانه یک اردوی 10 روزه برای ملی پوشان داشته باشیم. در واقع 80 روز اردو تا انتها سال پیش بینی شده که البته شاید هم بتوانیم آن را به 100 روز برسانیم.

شعبانی بهار با یادآوری اینکه ملی پوشان ریکرو و کامپوند باید از اوایل سال آینده در مسابقات مصوب در تقویم فدراسیون جهانی شرکت نمایند، گفت: یکی از مسابقات پیش رو، جام جهانی فرانسه است. این رقابت ها آخرین میدانی است که سهمیه المپیک در آن توزیع می گردد و از این حیث اهمیت زیادی دارد. امیدواریم نمایندگان ایران در هر دو بخش ریکرو و کامپوند تیمی این رقابت ها خوش بدرخشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیش بینی 100 روز اردو برای کمانداران ملی پوش تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 100 روز اردو برای کمانداران ملی پوش تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید