رقابت های انتخابی جام جهانی به استثنای چهار مسابقه به تعویق افتاد

به گزارش عینک بانوان، با اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا به استثنای چهار مسابقه تا ماه خرداد به تعویق افتاد.

رقابت های انتخابی جام جهانی به استثنای چهار مسابقه به تعویق افتاد

به گزارش عینک بانوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به صورت رسمی خاطرنشان کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، محدودیت های بهداشتی و در اولویت بودن سلامت بازیکنان و ذی نفعان، رقابت های مشترک انتخابی جام جهانی 2022 که در حکم مسابقات انتخابی جام ملت های 2023 آسیا هم هست، به تعویق افتاد.

این رقابت ها قرار است از 10 تا 25 خرداد 1400 به صورت متمرکز برگزار گردد. AFC اعلام نموده که آماده دریافت درخواست کشورهای داوطلب برای دریافت میزبانی متمرکز است.

البته چهار مسابقه نپال با استرالیا، عربستان با یمن، تاجیکستان با مغولستان و مغولستان با ژاپن در روزهای 25 و 30 ماه مارس برگزار می گردد.

کشورهای نپال، عربستان، تاجیکستان و ژاپن میزبان این مسابقات خواهند بود.

تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله از مسابقات باید به مصاف تیم های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برود.

هنوز تعیین نیست چرا کشورهایی مثل ژاپن و عربستان این فرصت را دارند که یک یا دو مسابقه خود را زودتر از سایر کشورها برگزار نمایند و تعهدات کشورها برای برگزاری مسابقاتی به این شکل چیست.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم انتخابی جام جهانی شرایط خوبی ندارد و با 6 امتیاز بعد از عراق و بحرین در رده سوم است.

برگزاری مسابقات متمرکز به صورت فشرده در صورتی که با میزبان نبودن ایران هم همراه بگردد، کار تیم ملی کشورمان را برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی و همچنین حضور در جام ملت های آسیا دشوارتر می نماید.

منبع: جام جم آنلاین

به "رقابت های انتخابی جام جهانی به استثنای چهار مسابقه به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های انتخابی جام جهانی به استثنای چهار مسابقه به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید