شرایط 295 شهر ایران قرمز است

به گزارش عینک بانوان، نقشه جدید رنگ بندی کرونا در کشور، دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر شد که بر اساس آن 295 شهر در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته اند.

شرایط 295 شهر ایران قرمز است

به گزارش عینک بانوان، طبق نقشه رنگ بندی جدید کرونایی که دوشنبه 23 فروردین از سوی وزارت بهداشت منتشر شد، تعداد شهرستان های قرمز به 295، شهرهای نارنجی به 99، شهرهای زرد به 45 و تعداد شهرهای آبی به 9 شهرستان تغییر کرد.

بر این اساس، شهرستان های کلیبر و ملکان در آذربایجان شرقی، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، سرعین، گرمی و مشگین شهر در اردبیل، چادگان در اصفهان، اشتهارد در استان البرز، سیروان در ایلام، جم در استان بوشهر، قرچک و ملارد در تهران، خانمیرزا در استان چهارمحال و بختیاری، طبس در خراسان جنوبی، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه و کاشمر در خراسان رضوی، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی، سلطانیه در زنجان، استهبان، بوانات، پاسارگاد و نی ریز در فارس، دهگلان در کردستان، بردسیر در کرمان، دالاهو و قصرشیرین در استان کرمانشاه، گالیکش در گلستان، سیاهکل، شفت و ماسال در گیلان، جزیره کیش در هرمزگان و اسدآباد در همدان نیز جزو شهرهای با شرایط قرمز قرار گرفتند.

همچنین شهرستان های کوثر و نیر در اردبیل، دهاقان در اصفهان، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی، مانه و سملقان در خراسان شمالی، ایجرود در استان زنجان، علی آباد و کلاله در گلستان و بافق در یزد از شرایط زرد به نارنجی تغییر کردند.

همچنین شهرستان های شوش در خوزستان، سپیدان در فارس و بم در استان کرمان که قبلا در شرایط قرمز قرار داشتند به دلیل تثبیت فرایند بستری، از شرایط قرمز به نارنجی تغییر شرایط داده اند.

بر اساس اعلام کانال تلگرامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وبدا)، در صورت کاهش سطح رعایت پروتکل های بهداشتی، احتمال افزایش فرایند بستری و تغییر شرایط دوباره به قرمز وجود خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

به "شرایط 295 شهر ایران قرمز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط 295 شهر ایران قرمز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید