همکاری دو شرکت آمریکایی و تایوانی برای افزایش قابلیت آزمایش های کووید، 19

به گزارش عینک بانوان، دو شرکت آمریکایی و تایوانی سعی دارند طی یک همکاری، قابلیت آزمایش های کووید-19را افزایش دهند.

همکاری دو شرکت آمریکایی و تایوانی برای افزایش قابلیت آزمایش های کووید، 19

به گزارش عینک بانوان و به نقل از مدیکال دیوایس نت ورک، شرکت ریوایول هلث(Revival Health)، یک مشارکت راهبردی را با شرکت کوئنتا کامپیوتر(Quanta Computer) آغاز کرده است تا قابلیت آزمایش های کووید-19 و نشانگر زیستی خون را افزایش دهد.

بیانیه شرکت ریوایول هلث نشان می دهد که این شرکت در پی افزایش ظرفیت تولید آزمایش های خانگی کووید-19 در آمریکا و رساندن آن به 15 تا 20 میلیون واحد در ماه است.

این همکاری، ریوایول هلث را قادر می سازد تا از تخصص کوئنتا کامپیوتر در حوزه ساخت و رباتیک برای پلتفرم آزمایش فوری خود موسوم به لومینو(LumiNow) و سیستم مراقبت های بهداشتی موسوم به موو 78(Move 78) استفاده کند.

لومینو، آزمایش 20 دقیقه ای آنتی ژن برای بررسی کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2(SARS-CoV-2) را بدون نیاز به آزمایشگاه، امکان پذیر می کند.

آزمایش جریان جانبی(LFT) دیجیتال لومینو دارای قابلیت های سنجش طیفی است، تایید کمّی را امکان پذیر می کند و نتایج را به واسطه بلوتوث به یک برنامه تلفن همراه هوشمند ارائه می دهد. سپس، داده ها در یک فضای ابری امن پردازش می شوند.

براندون وو(Brandon Wu)، معاون شرکت ریوایول هلث گفت: هدف ما این است که بزرگترین تولیدکننده آزمایش جریان های جانبی در آمریکا باشیم. مشارکت ما با کوئنتا کامپیوتر، این موضوع را به واقعیت تبدیل می کند.

کوئنتا کامپیوتر که دفتر مرکزی آن در تایوان واقع شده است، بر تولید رایانه های نوت بوک، تجهیزات مرکز داده و محصولات فناوری تمرکز دارد. این شرکت تایوانی، امکانات عملیاتی عمده ای در آسیا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا دارد. این شرکت در حال حاضر، حدود 90 هزار نفر را در سراسر جهان به کار گرفته است.

فرانک چوانگ(Frank Chuang)، معاون کوئنتا کامپیوتر در اظهار نظر خود در مورد مشارکت با ریوایول هلث گفت: کوئنتا کامپیوتر هیجان زده است که می تواند بهترین قابلیت های تولیدی خود را طی این همکاری با ریوایول هلث به کار بگیرد تا به افزایش عرضه آزمایش کووید-19 و کاهش آسیب های ناشی از این بیماری همه گیر کمک کند.

ریوایول هلث برای رسیدگی به موضوعات مربوط به مراقبت های پیشگیرانه تاسیس شد. این شرکت، سیستمی متشکل از سخت افزار، نرم افزار و خدمات را برای ساده تر کردن تشخیص و درمان بیماری ها ارائه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "همکاری دو شرکت آمریکایی و تایوانی برای افزایش قابلیت آزمایش های کووید، 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دو شرکت آمریکایی و تایوانی برای افزایش قابلیت آزمایش های کووید، 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید