اپل شاید فروردین ماه 3 مک نو رونمایی کند

به گزارش عینک بانوان، رویداد غریب الوقوع ماه مارس (اسفند-فروردین) اپل به احتمال زیاد بر روی آیفون SE نو متمرکز خواهد شد، اما نشانه هایی هم وجود دارد که در این بازه زمانی علاوه بر آیفون SE نو، بعضی از مک های نو این شرکت را خواهیم دید. با توجه به اطلاعات منتشر شده از پایگاه داده مالی اوراسیا، غول فناوری آمریکایی روی سه مک نو کار می نماید. این سه مک با شماره مدل های A2615 A2686 و A2681 ثبت شد ه اند و با سیستم عامل MacOS Monterey اجرا می شوند. اما باید خاطر نشان کرد که هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات آن ها وجود ندارد.

اپل شاید فروردین ماه 3 مک نو رونمایی کند

تنها چیزی که ما می دانیم این است که یکی از این ها به عنوان یک کامپیوتر قابل حمل ذکر شده، در حالی که دو دستگاه دیگر در دسته بندی خاصی قرار نگرفته اند، به این معنی که آن ها احتمالا کامپیوترهای رومیزی هستند. برترین حدسی که ما درباره محصولات این مراسم می زنیم می تواند این طور باشد که مک بوک ایر تازه، مک مینی تازه و آی مک تازه که هر سه دستگاه از پردازنده تازه M1 پرو یا M1 مکس اپل بهره می برند که در ادامه به مشخصات احتمالی این دستگاه ها می پردازیم.

مک بوک ایر تازه اپل طبق آخرین شایعه های منتشر شده، احتمالا از طراحی ناچ بالای نمایشگر استفاده خواهند کرد. این اطلاعات را همان افشاگری منتشر نموده که اولین بار به استفاده اپل از طراحی ناچ نمایشگر در مک بوک های پرو سال 2021 اشاره نمود. او بعلاوه اعلام نموده که مک بوک ایر های تازه طراحی بسیار زیباتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت و به نظر می رسد که اپل میخواهد در طراحی خود تغییراتی ایجاد کند. این گجت ها مدت هاست که از طراحی ضخیم تر قسمت پشتی و طراحی بسیار ظریف قسمت جلویی بهره می برند. این افشاگر ادعا می نماید که مک بوک ایرهای سال 2022 احتمالا دارای طراحی ظاهری مسطحی در لبه های بالایی و پایینی خود هستند.

درباره این لپ تاپ های غول فناوری آمریکایی باید گفت که ممکن است با نمایشگر mini-LED از راه برسند که مدل های تازه مک بوک پرو هم از همین فناوری بهره می برند. در رابطه با نام گذاری این لپ تاپ هم یکی از افشاگران مدعی شده که اپل پسوند ایر را کنار می گذارد و این لپ تاپ با نام مک بوک به دست کاربران می رسد. به همین دلیل، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده که مک بوک ایر تازه از بدنه باریک تر و سبک تری بهره می برد و از دو پورت USB 4 و پورت شارژ مگ سیف برخوردار است. یکی دیگر از افشاگران هم ماه ها قبل بیان کرد که اپل میخواهد مانند آی مک M1، این لپ تاپ را در رنگ های متنوع و جذابی راهی بازار کند.

درباره مک مینی شرکت اپل خبرهای زیادی منتشر نشده است. باید اشاره نمود که آخرین مدل موجود از مک مینی که در سال 2020 روانه بازار شد، در کنار مک بوک ایر و مک بوک پرو یکی از اولین محصولات کوپرتینویی ها بود که به چیپ اختصاصی M1 آن ها مجهز شد. در خصوص این محصول احتمالی شرکت اپل، مارک گورمن، تحلیلگر معروف و باسابقه خبرگزاری بلومبرگ اشاره نموده که قرار است با ظاهری متفاوت تر و تعداد درگاه های بیشتر نسبت به مدل فعلی فراوری گردد.

درباره آی مک اپل هم شایعه های زیادی منتشر شده که بر اساس اطلاعات دریافتی از آن ها، آی مک 27 اینچی احتمالا با نمایشگر mini-LED استفاده شده برای نسل تازه مک بوک پرو عرضه خواهد شد. این موضوع اولین بار از سوی راس یانگ، تحلیلگر معروف فناوری مطرح شد که در زمینه شایعه های مربوط به نمایشگرهای گجت ها سابقه بسیار خوبی دارد. بعلاوه او تنها کسی بود که گفت نسل تازه مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتز عرضه خواهند شد که در نهایت این پیش بینی هم به واقعیت تبدیل شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که چند ماه قبل این تحلیلگر بیان کرد که این محصول در فصل بهار معرفی می گردد و خبرگزاری بلومبرگ هم به احتمال معرفی آی مک پرو در همین فصل اشاره نموده بود.

نکته ای درباره همه محصولات فوق صدق می نماید این است که لزوما اطلاعات منتشر شده از پایگاه داده مالی اوراسیا تضمین نمی نماید که این محصولات در رویداد مارس اپل معرفی شوند اما احتمال آن بسیاز زیاد است. گفته می گردد که اپل خود را برای رویداد 8 مارس (17 اسفند ماه) آماده می نماید که قرار است در آن از آیفون SE و آیپد ایر تازه رونمایی کند.

منبع: Mashable

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل شاید فروردین ماه 3 مک نو رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل شاید فروردین ماه 3 مک نو رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید