هتل های باتومی که باید آن ها را برای سفرتان انتخاب کنید!

به گزارش عینک بانوان، هتل های باتومی را می شناسید؟ شهر باتومی یا باطوم، یک شهر بندری، زیبا و کوچک در کرانه دریای سیاه در گرجستان قرار گرفته است. آب و هوای این شهر بشدت تحت تاثیر جریان هوایی است که از طرف دریای سیاه به سمت آن می وزد. این شهر در بیشتر فصل ها و ماه های سال بارانی است. این بارش ها شهر باتومی را تبدیل به مرطوب ترین شهر در گرجستان نموده است.

هتل های باتومی که باید آن ها را برای سفرتان انتخاب کنید!

بطور میانه دمای هوا در باتومی 14 درجه سانتی گراد یا 57 درجه فارنهایت است. ژانویه با میانه دمای 7 درجه سانتی گراد سردترین فصل سال و آگوست با میانه دمای 22 درجه سانتی گراد گرمترین فصل سال در این شهر بحساب می آید. این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی نیز دارد که به همین علت هتل های درجه یک و خاصی نیز در آن ساخته شده اند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با هتل های باتومی بیشتر آشنا کنیم.

هتل های باتومی

شهر ساحلی و زیبای باتومی در جوار سواحل بی نظیر و زیبای دریای سیاه آرمیده که بواسطه مجذوب نمایندهیت های فراوانش همواره مقصد گردشگران فراوانی از سرتاسر جهان بوده است. وقتی به این شهر زیبا وارد می شوید خانه ها و معماری سنتی، کوهستان و طبیعت بکر و سواحل آرام آن شما را جادو می نماید. شما از تجربه کردن تک تک این شگفتی ها به وجد خواهید آمد و لذت زیادی خواهید برد. بی علت نیست که این شهر مرکز گردشگری شهر گرجستان نام گرفته و گردشگران فراوانی را به سمت خود جذب می نماید.

بدون شک باتومی همان شهری است که می توانید یک مقصد دلخواه برای مسافرت های شما باشد و لحظاتی بی نظیر و لذت بخش را برای شما رقم بزند. همانطور که همه ما میدانیم یکی از فاکتورهای یک سفر خوب این است که مکان اقامتی راحتی داشته باشیم تا در آن خستگی راه را کم نموده و از اقامت و سفر خود نیز لذت لازم را برده باشیم. به همین دلیل باتومی توانسته اقامتگاه های گردشگری خوب و مناسبی را طراحی نموده و در اختیار گردشگران خود قرار دهد.

این شهر هم هتل های ارزان و مالی دارد و هم هتل هایی لوکس و شیک که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد نمود. هتل های باتومی در رده هتل های لوکس و 5 ستاره از تنوع فراوانی برخوردار هستند و شما می توانید با راحتی و فراغ بال بسرعت یکی از آنها را انتخاب نموده و در آن ها مستقر شوید.

معرفی لوکس ترین ها در باتومی

گردشگران شهر باتومی بدون شک لوکس ترین و شیک ترین هتل ها را در شهر باتومی خواهند دید. هتل های باتومی در رده برترین و باکیفیت ترین هتل ها قرار دارند. هتل هایی شیک و مجلل که تمام احتیاجهای شما را به خوبی برآورده خواهند کرد. این هتل ها بقدری زیبا و چشم نواز هستند که می توان آنها را براحتی در دسته جاذبه های توریستی گردشگری این شهر قرار داد. نکته جالب اینجاست که هر کدام از این هتل ها امکانات ویژه و خاصی دارند که دانستن آن ها پیش از سفر برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

هتل های باتومی | هتل شرایتون

درست در ساحل دریای سیاه شما با یکی از لوکس ترین و مجذوب نماینده ترین هتل های باتومی رو در رو خواهید شد. هتلی 5 ستاره و بسیار لوکس که انتخاب آن برای مدت زمان اقامت در باتومی، یک انتخاب فوق العاده است. هتل لاکچری شرایتون در ازای هر شب اقامت از گردشگران مبلغی معادل 500 تا 1000 دلار دریافت می نماید. در مجموع 202 اتاق کاملا مجهز دارد به همراه 26 سوئیت که بسیار مناسب و خاص هستند. فاصله هتل شرایتون تا فرودگاه تنها 15 دقیقه است که آن را براحتی با تاکسی طی خواهید کرد. بنای هتل شرایتون به علت معماری مجذوب نماینده و چشمگیری که دارد به یکی از جاذبه های گردشگری در شهر باتومی تبدیل گشته است.

یک ساختمان معروف با معماری منحصر به فرد که دقیقا در مرکز شهر باتومی جانمایی شده است. هتل شرایتون در میان هتل های باتومی، هتلی به نسبت گران محسوب می گردد که می تواند انتخابی مجذوب نماینده برای شما باشد. تمامی رنگ های بکار رفته در نما و ساختمان این هتل هوشمندانه انتخاب شده اند و رنگ هایی گرم هستند که به خوبی توانسته اند صمیمیتی خاص و احساساساتی گرم و صمیمانه در محیط هتل ایجاد نمایند. گردشگرانی که این هتل را از میان هتل های باتومی برای مدت اقامت خود انتخاب می نمایند می توانند به راحتی از برترین رستوران ها و بعلاوه با کیفیت ترین غذاها برخوردار شوند.

غذاهای هتل شرایتون

چشیدن طعم برترین غذاها در رستوران های این هتل تنها جاذبه آن بحساب نمی آید. در این هتل گردشگران می توانند از امکانات خاصی چون استخر روباز و سرپوشیده، اینترنت رایگان و پرسرعت، سالن ماساژ و بدنسازی و همینطور پارکینگ اختصاصی بهره مند شوند. البته اگر خواستید از تخت اضافی بهره ببرید باید شبی 85 دلار اضافه تر پرداخت کنید. ناگفته نماند که ورود حیوانات به هتل آزاد است اما احتمالا باید هزینه مازاد پرداخت گردد.

هتل هیلتون

در میان هتل های باتومی، هتل هیلتون هم ردیف هتل شرایتون قرار گرفته. هتلی مجذوب نماینده با امکانات و خدماتی بی نظیر که شما را بدون شک شگفت زده خواهد نمود. در این هتل شما تنها با پرداخت 520 تا 1500 لاری در ازای هر شب، می توانید از خدماتی بسیار با کیفیت و عالی برخوردار شوید. این یک سفر بی نظیر و مجلل خواهد شد اگر از بین هتل های باتومی، هتل هیلتون محل اقامت شما باشد. هتل هیلتون نیز مانند هتل شرایتون در جوار ساحل دریای سیاه قرار گرفته است و چشم انداز ای بی نظیر از پنجره های اتاق به چشمان شما هدیه خواهد داد. این هتل 247 اتاق دارد که هر کدام بسیار بزرگ، مبله، زیبا و راحت هستند.

تمامی این اتاق ها از امکاناتی بی نظیر و راحت برخوردار بوده و با رستوران های بی نظیری که دارد شما را بدون شک غافلگیر خواهد نمود. در رستوران های هتل باتومی شما با انواع غذاهای سنتی و بین المللی روبرو خواهید شد که بسیار با کیفیت بوده و در برترین شرایط و با برترین مواد تهیه شده و سرو می شوند. شما می توانید در حین میل کردن غذای مورد علاقه خود از چشم انداز دریا نیز لذت ببرید.

در میان هتل های باتومی، هتل هیلتون نیز از امکانات بسیار خوبی مانند استخر روباز و سرپوشیده، اینترنت رایگان و بسیار پرسرعت، سالن بدنسازی و ماساژ برخوردار است. ناگفته نماند که این هتل تحت هیچ شرایطی اجازه ورود حیوانات خانگی را به شما نخواهد داد.

هتل های باتومی | هتل رادیسون بلو

یک هتل مجذوب نماینده دیگر با امکاناتی بسیار شگفت انگیز که در میان هتل های باتومی واقعا منحصر به فرد است. این هتل 5 ستاره به تازگی به وسیله یک معمار ایتالیایی و البته به سبک کاملا ایتالیایی در باتومی ساخته شده و در میان هتل های باتومی حرفی نو برای گفتن دارد. هتلی لوکس و منحصر به فرد که بدون شک از انتخاب آن به عنوان محل اقامت خود پشیمان نخواهید شد. این هتل تماما از شیشه ساخته شده و درست در سواحل دریای سیاه قرار گرفته است. 168 اتاق بسیار لوکس و تماما مجهز دارد و در ازای هر شب مبلغی معادل 400 تا 900 لاری گرجستان دریافت می نماید. اگر قرار باشد از تخت اضاف بهره ببرید، به ازای هر تخت اضافه شبی 121 لاری از شما خواهد گرفت.

در این هتل نیز شما تحت هیچ شرایطی اجازه همراه داشتن حیوان خانگی ندارید، حتی اگر حاضر به پرداخت مبلغی اضافه تر باشید باز هم به شما اجازه چنین کاری را نخواهند داد. این هتل نیز مانند دیگر هتل های باتومی از امکانات بی نظیری چون اینترنت پرسرعت و رایگان، سالن بدنسازی و سالن اختصاصی ماساژ، سونا، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و پارکینگ رایگان برخوردار است. اقامت در هتل رادیسون بلو بطور حتم برای شما خاطرات خوبی را رقم خواهد زد. نباید فراموش کنید که در این هتل شما با برترین و با کیفیت ترین رستوران های گرجستان و غذاهای لذیذ آن روبرو خواهید شد.

هتل پرزیدنت پلازا

در مجموعه هتل های باتومی، هتل پرزیدنت پلازا یکی دیگر از هتل های بی نظیری است که اقامت در آن بدون شک خالی از لطف نخواهد بود. این هتل تنها 20 اتاق دارد که همگی مبله و بسیار راحت هستند. محبوبیت این هتل به علت جانمایی آن در مرکز شهر است. هتل پلازا باتومی با قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه های شهر باتومی و بعلاوه پارک های آبی شهر، در میان گردشگران از هواداران زیادی برخوردار است. به همین علت به سرعت نیز پر می گردد و چون تعداد اتاق های کمی دارد، اگر عجله نکنید نمی توانید برای خود اتاقی رزرو کنید.

این هتل 5 ستاره نیز مانند دیگر هتل های باتومی از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. سالن بدنسازی و بعلاوه سالن ماساژ، استخر سر پوشیده و استخر روباز، سونا، اینترنت وای فای پر سرعت و کاملا رایگان و پارکینگ رایگان، همگی ار جمله خدمات بی نظیر این هتل هستند. ضمن اینکه در این هتل شما با رستوران هایی بسیار خاص و باکیفیت روبرو خواهید شد و بدون شک از غذاهایی لذیذ و واقعا خوشمزه لذت خواهید برد. اقامت در این هتل نیز برای شما یک سفر مطلوب و به یاد ماندنی را رقم خواهد زد.

هتل های باتومی | هتل دیوان سوئیت

در مجموعه هتل های باتومی، هتل دیوان سوئیت باتومی همان هتلی است که با صرف فقط 5 دقیقه می توانید خود را به سرعت به ساحل زیبای دریای سیاه برسانید. تماشای این ساحل زیبا یکی از مجذوب نمایندهیت های گردشگری باتومی است که سالانه مهمانان فراوانی را به این شهر مجذوب نماینده می رساند. ضمن اینکه اماکن گردشگری تاریخ و باستانی متعددی نیز در این شهر وجود دارند که بطور حتم شما را از سفرتان پشیمان نخواهند کرد. در این هتل باید در ازای هر شب اقامت 300 تا 600 لاری پرداخت کنید که مبلغی مناسب و کاملا مالی است.

از جمله امکانات این هتل داشتن یک رستوران عالی و با کیفیت است که غذاهایی فوق العاده در آن سرو می شوند. بعلاوه اینترنت پرسرعت و کاملا رایگان وای فای، سالن بدنسازی، سالن ماساژ اختصاصی و پارکینگ رایگان از جمله امکانات دیگر این هتل هستند. این هتل در کل 65 اتاق و سوئیت کاملا مجهز به امکانات روز جهان دارد که اگر مهمان اضافه بهمراه داشتید و احتیاج به تخت اضافه داشتید باید بابت آن تخت مبلغی معادل 48 لاری برای هر شب پرداخت کنید. این هتل نیز در مجموعه هتل های باتومی در دسته هتل های مناسب و با کیفیت دسته بندی می گردد که با اقامت در آن خاطرات خوشی از سفر خود خواهید داشت.

هتل اینتوریست

گردشگران شهر باتومی تنها با مبلغی معادل 250 تا 3500 لاری به راحتی می توانند در این هتل که با 5 ستاره خود در میان هتل های باتومی نشان می دهد هتلی با کیفیت و منحصر به فرد است، اقامت نمایند. این هتل زیبا فاصله ای 5 دقیقه ای تا سواحل دلفریب دریای سیاه دارد. امکانات این هتل نیز کامل و بدون نقص هستند و همه چیز آماده است تا شما از یک اقامت زیبا و به یاد ماندنی لذت ببرید. در بد ورود به این هتل با فضایی آرام و کاملا کلاسیک روبرو خواهید شد که بدون شک برای مجذوب نماینده و آرامش بخش خواهد بود. آرامشی وصف نشدنی که در هیچ نقطه دیگری آن را تجربه نخواهید کرد و این خاصیت دکوراسیون داخلی و تزئینات مجذوب نماینده این هتل است.

ضمن این اینکه باید بگوییم تمامی اتاق های این هتل با رنگ روشن و دکوراسیون و مبلمان چوبی تزئین شده اند که منبعی غنی از آرامش هستند. در این هتل نیز شما با سالن بدنسازی مجهز، سالن ماساژ مخصوص، اینترنت پر سرعت و کاملا رایگان و پارکینگ اختصاصی و رایگان روبرو می شوید تا از سفر خود لذت کافی را برده باشید. در ضمن برای استفاده از تخت اضافی در این هتل باید مبلغی معادل 50 لاری برای هر شب پرداخت کنید. این هتل نیز در مجموعه هتل های باتومی از سابقه درخشانی برخوردار است.

هتل های باتومی | هتل ایفوریا

تا اینجای مقاله ما سعی کردیم برترین هتل از بین هتل های باتومی را به شما معرفی کنیم اما این هتل واقعا مخصوص افراد سختگیر و با سلیقه است. اگر دوست دارید هتل شما علاوه بر نزدیکی به سواحل دریای سیاه از یک ساحل خصوصی نیز برخوردار باشد که فقط برای مهمانان خاص این هتل خاص باشد، پیشنهاد ما هتل ایفوریا باتومی است، بدون شک پشیمان نخواهید شد. هتلی مجلل و بسیار لوکس که با اخذ 300 تا 1800 لاری گرجستان در ازای هر شب اقامت، در فهرست گران قیمت ترین و برترین هتل های باتومی قرار گرفته است.

ضمن اینکه در این هتل که در مجموعه هتل های باتومی واقعا منحصر به فرد است، شما به راحتی می توانید از تراس های رو به دریا نیز استفاده نموده، از آفتاب دلچسب باتومی به راحتی لذت ببرید و از تماشای طبیعت بکر اطراف نیز بی بهره نمانید. این اقامت برای شما بدون شک خاطره انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود. اگر تصمیم به استفاده از تخت مازاد گرفتید باید بدانید که با ازای هر تخت برای هر شب باید 115 لاری گرجستان پرداخت کنید. از جمله امکانات بی نظیر این هتل استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی و سالن ماساژ اختصاصی در کنار سونا و اینترنت پرسرعت و رایگان است که برای شما اقامتی خاطره انگیز را رقم خواهند زد.

ضمن اینکه نباید فراموش کنید سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و پارکینگ رایگان نیز در این امکانات لحاظ شده اند. البته در این هتل نیز شما با برترین رستوران های شهر باتومی و غذاهای بسیار باکیفیت آن ها روبرو هستید.

هتل لئو گرند باتومی

در مجموعه مکان های اقامتی و هتل های باتومی، هتل لئو گرند در همان بدو ورودی با ساختمان شاخصی که دارد خودنمایی می نماید. بهای اقامت در این هتل برای هر شب 300 تا 3000 لاری گرجستان است. این هتل با 180 اتاق کاملا مجهز در گروه باکیفیت ترین هتل های باتومی قرار گرفته است. امکانات آن شامل استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی و سالن ماساژ، اینترنت رایگان پرسرعت، رستوران های بین المللی با غذاهای خاص و بسیار با کیفیت و سرویس رفت و برگشت فرودگاهی است که همگی در مجموعه اقامتی به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

تمام 180 اتاق این هتل کاملا مجهز، مبله و با تخت های بسیار راحت هستند که برای استفاده از تخت اضافه در ازای هر شب باید 100 لاری اضافه تر پرداخت کنید. در کل این هتل نیز در مجموعه هتل های باتومی هم از موقعیت مناسبی برخوردار است و هم کیفیت بالایی دارد که شما از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

سخن پایانی

شهر باتومی گرجستان با شهر اراک ایران پیوند خواهری دارد. این شهر به بهشت گرجستان معروفیت دارد و آب و هوای بی نظیر آن، بعلاوه طبیعت بکر و سرسبز و البته کوه ها و کوه پایه های مجذوب نمایندهش، آن را به مقصدی نهایی برای گردشگرانی بدل نموده است که هم طبیعت گردی برایشان اهمیت دارد و هم لذت بردن از بناها و مکان های تاریخی، ضمن اینکه سواحل زیبا و دلفریب دریای سیاه نیز در این مجذوب نمایندهیت نقش بسزایی دارند. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برترین و گرانترین و بعلاوه لوکس ترین هتل های باتومی آشنا کنیم و یاری کنیم تا شما با انتخابی آگاهانه از سفر خود به خوبی لذت ببرید.

منبع: الی گشت

به "هتل های باتومی که باید آن ها را برای سفرتان انتخاب کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های باتومی که باید آن ها را برای سفرتان انتخاب کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید