نظام رتبه بندی معلمان از کی اجرا می گردد؟

به گزارش عینک بانوان، محمدباقر نوبخت، گفت: لایحه رتبه بندی معلمان به محض تصویب در مجلس از ابتدای فروردین اجرا می گردد و اعتبارات آن هم در بودجه سال 1400 دیده شده است.

نظام رتبه بندی معلمان از کی اجرا می گردد؟

این مقام مسئول بیان نمود: فرهنگیان مانند همه کارمندان و کارکنان دولت مشمول فوق العاده حقوق می شوند، اما با توجه به مسئولیتی که دارند، باید برای آنها رتبه بندی هم در نظر گرفته گردد. پس از تصویب نظام رتبه بندی در مجلس، از ابتدای سال اجرایی می گردد.

وی افزود، با مصوبه مجلس، نظام رتبه بندی از فروردین امسال اجرایی می گردد و اعتبارات آن هم در نظر گرفته شده است. در سال 98 ، نظام رتبه بندی را با اعتبار دو هزار و 200 میلیارد تومان اجرا کردیم سال گذشته این رقم به هشت هزار میلیارد تومان افزایش یافت. تعدادی از فرهنگیان جوان اعلام کردند که از فوق العاده 21 درصد سقف قانونی استفاده نمی نمایند؛ در جلسه با فرهنگیان توافق کردیم که تمامی فرهنگیان باید از این سقف قانونی استفاده نمایند.

افزایش 400 میلیارد تومانی اعتبار حمایت از معلولان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در خصوص تسری قانون فوق العاده ویژه کارکنان سازمان زندان ها گفت: این قانون در سازمان زندان ها اجرایی شده است. گویا در احتساب بعضی ضرایب ایراداتی وجود دارد که امور کارگزینی سازمان زندان ها متولی آن است. سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تامین نموده است.

وی افزود: در تبادل نظر با رئیس سازمان دامپزشکی موضوع تسری قانون فوق العاده را مطرح نموده و شیوه نامه اجرایی این کار تنظیم شده است، در خصوص همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها مراتب رضایت مندی اعضای هیات علمی از اجرای قانون به سازمان برنامه و بودجه منعکس شده است. البته اعضای غیرهیات علمی هم مطالباتی دارند که در صورت ارتباط با سازمان، حتما پیگیری خواهیم کرد.

نوبخت گفت: در اجرای قانون حمایت از معلولان در امسال هزار و 700 میلیارد تومان تخصیص داده شده که نسبت به سال گذشته افزایش افته است. بعلاوه، ماهانه 105 میلیارد تومان به صورت یارانه پرداخت می شد که به 140 میلیارد تومان افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه عینک بانوان بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "نظام رتبه بندی معلمان از کی اجرا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام رتبه بندی معلمان از کی اجرا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید