مسائل مربوط به حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان ها باید مرتفع شود

به گزارش عینک بانوان، تهران (پانا) - نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی، در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش گفت دانش آموزان در سیستم آموزشی آموزش و پرورش تربیت می شوند و زمانی که به دانشگاه راه می یابند رها می شوند و باید با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه برنامه ای جامع در این خصوص تدوین شود.

مسائل مربوط به حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان ها باید مرتفع شود

محمدرضا دشتی اردکانی به مسائل و مسائل حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان ها و وسایل نقلیه اشاره و ابراز امیدواری کرد با همکاری متخصصان آموزش و پرورش و دانشگاه این مسائل مرتفع شود.

دشتی در ادامه از انتصاب رحیمی نژاد به عنوان شخصی دلسوز و با سابقه درخشان ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم از تجربیات ایشان در تعلیم و تربیت دانش آموزان هر چه بیشتر بهره مند شویم.

محمدکاظم رحیمی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش هم در ادامه این نشست گفت: حضور من در آموزش و پرورش با تکیه بر نیروهای تلاش گر،دلسوز و مورد اعتماد در این حوزه است.

وی افزود: متأسفانه در حوزه آموزش و پرورش و به خصوص سند تحول بنیادین به صورت جزیره ای و بخشی عمل می شود و به صورت حلقه ای منسجم نیست و این امر موجب می شود نتوانیم از ظرفیت همه نیروها استفاده کنیم.

گفتنی است این دیدار در روزهای آغازین سال نو و طی سفر مدیرکل آموزش و پرورش به شهرستان اردکان انجام شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مسائل مربوط به حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان ها باید مرتفع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل مربوط به حوزه رفاه معلمان، نوسازی مدارس، امکانات و تجهیزات هنرستان ها باید مرتفع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید