لبنان، باسیل: تا زمان تشکیل دولت مبارزه می کنیم، سعد حریری امروز با پاپ ملاقات می نماید

به گزارش عینک بانوان، منابع لبنانی از ملاقات قریب الوقوع سعد حریری با پاپ فرانسیس خبر دادند.

لبنان، باسیل: تا زمان تشکیل دولت مبارزه می کنیم، سعد حریری امروز با پاپ ملاقات می نماید

به گزارش گروه بین الملل عینک بانوان به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، میشل عون رئیس جمهوری لبنان امروز ریاست یک جلسه امنیتی را با حضور حسان دیاب نخست وزیر دولت پیشبرد امور، زینه عکر وزیر دفاع، محمد فهمی وزیر کشور و نیز مقامات سرویس های امنیتی برعهده خواهد داشت.

از سوی دیگر جبران باسیل رئیس جریان آزاد ملی لبنان پس از ملاقات با بشاره پطرس الراعی اسقف مارونی های این کشور در منطقه بکرکی اعلام نمود، ما برای رسیدن به حقیقت و تا سرانجام تشکیل دولت همچنان هستیم و برای حقیقت خواهیم جنگید.

باسیل گفت، ما بدون اینکه فکر کنیم چه بهایی را خواهیم پرداخت همچنان به حق شهادت می دهیم و مطمئنیم که هزینه بالایی دارد؛ اما حقیقت چیزی است که مردم را نجات می دهد و تنها راه اصلاح و رسیدن به رستگاری همین است.

وی در ادامه گفت، ما به مبارزه ادامه خواهیم داد تا روزنه ای برای تشکیل دولت دیده گردد و همچنین شنبه ساعت 11 قبل از ظهر با برگزاری جلسه ای درباره جزئیات تشکیل دولت صحبت می کنیم.

منابع لبنانی همچنین گزارش دادند که سعد حریری نخست وزیر مکلف لبنان شب گذشته وارد رم شد و قرار است در واتیکان با پاپ فرانسیس و مقامات ایتالیایی ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لبنان، باسیل: تا زمان تشکیل دولت مبارزه می کنیم، سعد حریری امروز با پاپ ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، باسیل: تا زمان تشکیل دولت مبارزه می کنیم، سعد حریری امروز با پاپ ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید