بسته نجات مالی کره جنوبی برای مقابله با کرونا دو برابر شد

به گزارش عینک بانوان، کره جنوبی بسته نجات مالی با هدف یاری به کسب و کارها و شرکتهای آسیب دیده از ویروس کرونا را به دو برابر افزایش داده است.

بسته نجات مالی کره جنوبی برای مقابله با کرونا دو برابر شد

به گزارش گروه بین الملل عینک بانوان به نقل از رویترز، کره جنوبی امروز سه شنبه بسته نجات اقتصادی طراحی شده برای یاری به شرکتها و کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا را با دو برابر افزایش به 100 تریلیون وون معادل 80 میلیارد دلار افزایش داده است.

بر اساس این گزارش بسته نجات اقتصادی کره جنوبی شامل 29.1 تریلیون وون یاری اقتصادی و وام به شرکتهای کوچک و متوسط است و 20 تریلیون وون نیز برای خرید اوراق قرضه شرکتها و تزریق نقدینگی به شرکتهای بحران زده اختصاص خواهد یافت. این مطلب را مون جائه این رئیس جمهور کره جنوبی در نشست سیاست اقتصادی اضطراری دولت اعلام نموده است.

تدابیر دولت کره جنوبی پس از آن اعلام شده است که دولتها و بانکهای مرکزی سراسر دنیا برای مقابله با تبعات منفی ناشی از گسترش ویروس کرونا سیاست های و تدابیر پولی و اقتصادی گسترده ای را اتخاذ نموده اند.

رئیس جمهور کره جنوبی اضافه کرد: اطمینان خواهیم داد که شرکتها به خاطر شوک ناشی از ویروس کرونا ورشکست نخواهند شد. شرکتهای عادی و رقابت پذیر، هرگز به خاطر کمبود موقت نقدینگی تعطیل نخواهند شد.

تبعات ناشی از گسترش ویروس کرونا فشار زیادی را بر کره جنوبی چهارمین اقتصاد عظیم آسیا وارد نموده است.

کره جنوبی روز سه شنبه ابتلای 76 نفر جدید را به ویروس کرونا تایید نموده است، این مساله نشانگر ادامه فرایند نزولی موارد جدید ابتلا به این ویروس در کره جنوبی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بسته نجات مالی کره جنوبی برای مقابله با کرونا دو برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته نجات مالی کره جنوبی برای مقابله با کرونا دو برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید