طرح دولت ترامپ برای کاهش نیرو های آمریکا در آلمان معلق شد

به گزارش عینک بانوان، یک فرمانده ارشد آمریکایی از معلق شدن برنامه دولت پیشین کشورش برای کاهش شمار نظامیان آمریکایی در آلمان اطلاع داد.

طرح دولت ترامپ برای کاهش نیرو های آمریکا در آلمان معلق شد

به گزارش گروه سیاسی عینک بانوان، فرمانده نیرو های آمریکا در اروپا شامگاه چهارشنبه اعلام نموده تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای کاهش شماری نیرو های این کشور در آلمان تعلیق شده است.

تاد والترز، رئیس واحد فرماندهی نیرو های آمریکایی در اروپا گفت لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در حال اجرا آنالیز های بسیار جامعی در مورد این برنامه است.

ولترز در اظهاراتی که پایگاه خبری پولیتیکو آن را پوشش داده در جمع عینک بانوان گفت: برنامه ریزی های موجود برای اجرای طرح قبلی به حالت تعلیق درآمده اند تا وزیر دفاع و این دولت بتوانند آنالیز های جامعی از تمامی مسائل جاری تا زمان به قدرت رسیدن آستین به عمل آورند.

دونالد ترامپ 16 خرداد ماه امسال به پنتاگون دستور داد هزاران نفر از نیرو های آمریکا در آلمان به خانه بازگردانده شوند.

در آن موقع گزارش شده بود دستور دونالد ترامپ کاهش 12000 نفر از 34500 نظامی حاضر در آلمان را شامل می گردد. ترامپ منتقد رفتار های متحدان آمریکا در ناتو بود و می گفت آن ها به اندازه کافی برای مسائل دفاعی شان هزینه نمی نمایند.

جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا از نحوه رفتار ترامپ با متحدان اروپایی انتقاد نموده و گفته اقدامات او را به عقب برخواهد گرداند.

مقام های پنتاگون در دولت ترامپ مدعی شده بودند هدف طرح او توزیع بهتر نیرو های نظامی آمریکا برای رقابت با روسیه است.

طرح ترامپ با انتقاد نماینده های کنگره هم در میان اعضای حزب دموکرات و هم اعضای حزب جمهوری خواه روبرو بود. تیرماه امسال گروهی از قانونگذاران آمریکایی از دو حزب این کشور اعلام نموده اند که با ایجاد وقفه در تأمین بودجه مانع اجرای طرح ترامپ برای خروج نیرو های آمریکایی از آلمان خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "طرح دولت ترامپ برای کاهش نیرو های آمریکا در آلمان معلق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح دولت ترامپ برای کاهش نیرو های آمریکا در آلمان معلق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید