قدردانی شهردار منطقه 8 از پرستاران وکادر درمان کلینیک شهرداری منطقه در روز پرستار

به گزارش عینک بانوان، همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مهناز استقامتی شهردار منطقه،در کلینیک شهرداری منطقه8حضور یافت و ضمن تقدیر از پرستاران و کادر درمانی این روز را تبریک گفت.

قدردانی شهردار منطقه 8 از پرستاران وکادر درمان کلینیک شهرداری منطقه در روز پرستار

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه8، مهناز استقامتی ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سو روز پرستار گفت: بدون شک زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری قابل جبران نیست به ویژه در حال حاضر که شیوع ویروس کرونا، سلامت جامعه را تحت تاثیر قرار داده است اما همیشه شاهد هستیم که این قشر فداکار از هیچ تلاشی برای بهبود بیماران دریغ نکردند .

شهردار منطقه همچنین ضمن ادای احترام به شهدای مدافع سلامت از خانواده شهید مدافع سلامت فریبرز زندی تقدیر کرد وافزود: پرستاری تلفیقی از عشق و فداکاری و ایثارگری است و شایسته است یاد و خاطره آنها برای همیشه گرامی داشته شود.

شهردار منطقه در بازدید از بازارچه ویژه شب یلدا نیز افزود:به مناسبت شب یلدا و با هدف ایجاد زمینه های تامین معیشت، توانمندسازی اقتصادی و حمایت از مشاغل خانگی برای بانوان سرپرست خانوار در ایام شیوع ویروس کرونا ،این بازارچه ای با غرفه های متنوع و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان فدک برپا شد .

منبع: خبرگزاری آریا

به "قدردانی شهردار منطقه 8 از پرستاران وکادر درمان کلینیک شهرداری منطقه در روز پرستار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی شهردار منطقه 8 از پرستاران وکادر درمان کلینیک شهرداری منطقه در روز پرستار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید