قادری: جریان های غریبه نباید برای کشتی مازندران تصمیم بگیرند، خواستار برگزاری هر چه سریع تر انتخابات هستیم

به گزارش عینک بانوان، نایب رئیس پیشین هیئت کشتی مازندران گفت: از فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان می خواهم که نظارت دقیقی بر اوضاع برگزاری انتخابات داشته باشند.

قادری: جریان های غریبه نباید برای کشتی مازندران تصمیم بگیرند، خواستار برگزاری هر چه سریع تر انتخابات هستیم

سلمان قادری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی عینک بانوان با اشاره به حواشی این روزهای انتخابات هیئت کشتی مازندران گفت: متأسفانه در بحث برگزاری انتخابات هیئت استان کم کاری اجرا شده است. باید به موقع در این زمینه اقدام می شد تا این حاشیه ها اتفاق نیفتد. قطعاً کشتی مازندران از این شرایط ضرر می نماید. دوره چهار ساله مدیریت اصغر ثمربخش تمام شد و اداره کل سرپرست انتخاب کرد. این خلاف است که سرپرست برای نایب رئیس و دبیر هیئت ابلاغ بزند.

وی ادامه داد: ما که ادعای 20 سال خدمت صادقانه در هیئت کشتی مازندران را داریم، کارمان را انجام داده و می رویم، اما روا نیست که در حق کشتی مازندران چنین کاری صورت بگیرد. به نفع کشتی نیست که جریان های سیاسی بخواهند برای آن تصمیم بگیرند. همین امروز هم تیم های دوم و سوم مازندران در تمام رده های سنی می توانند حرف اول را در کشور بزنند، به همین دلیل شایسته نیست که افراد غریبه بخواهند در خصوص آینده هیئت، تصمیم گیرنده باشند. ما از اداره کل ورزش استان و فدراسیون کشتی انتظار داریم که به خاطر زحمات بی وقفه و شبانه روزی مربیان گمنام، اجازه ادامه این فرایند را ندهند.

قادری با اشاره به نقش نظارتی وزارت ورزش بر انتخابات هیئت های ورزشی، گفت: از وزارتخانه انتظار داریم که به این مسئله ورود کند. جریان کشتی در مازندران مثل جریان یک رودخانه است که حتی اگر سدبند بزرگی هم در مسیرش قرار بگیرد، باز هم راه خود را پیدا نموده و آب سرریز می گردد. کشتی گیران و مربیان زیادی در روستاهای استان عرق ریخته اند که مدالی به دست بیاید. رضا اطری و حسن یزدانی اندازه وزن شان در سال عرق می ریزند تا مدال بگیرند. آنها بدون امکانات، با دردسر فراوان وزن کم کردن و تمرین فشرده به اینجا رسیده اند.

پیشکسوت کشتی مازندران ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر تکلیف برگزاری انتخابات مشخص گردد و تأکید کرد: آرزوی همه ما برگزاری هر چه زودتر انتخابات است. یک عده دوست دارند حاشیه در کشتی استان ایجاد گردد. از فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان می خواهم که نظارت دقیقی بر اوضاع برگزاری انتخابات داشته باشند تا مجمعی بدون حرف و حدیث برگزار گردد. نباید اجازه دهند که جریان های غریبه و سیاسی برای کشتی مازندران تصمیم بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قادری: جریان های غریبه نباید برای کشتی مازندران تصمیم بگیرند، خواستار برگزاری هر چه سریع تر انتخابات هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قادری: جریان های غریبه نباید برای کشتی مازندران تصمیم بگیرند، خواستار برگزاری هر چه سریع تر انتخابات هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید