فرهاد مجیدی: این اتفاق برای من قابل پیش بینی بود؛ می دانستم با چه کسی بازی داریم!

به گزارش عینک بانوان، فرهاد مجیدی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل گل گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: دوست نداشتم در نشست خبری شرکت کنم و به احترام خبرنگاران عزیز آمدم. اتفاقاتی در فوتبال ما می افتد که تعجب می کنم. تیمم دو، سه روز است که تمرین نموده و به اینجا آمد. صبح جلسه فنی در هتل داشتیم و سوار اتوبوس شدیم که به استادیوم بیایم، بعد می گویند دو بازیکن خارجی تان (ژستد و یامگا) نمی توانند بازی نمایند. نمی توانستند زودتر یا در جلسه هماهنگی اعلام نمایند؟

فرهاد مجیدی: این اتفاق برای من قابل پیش بینی بود؛ می دانستم با چه کسی بازی داریم!

وی ادامه داد: ساعت 13:29 اعلام کردند که دو بازیکن نمی توانند بازی نمایند. وقتی دستیارم به من گفت چند بازیکن را به سیرجان ببریم، گفتم هر چه بازیکن داریم ببریم، چون این اتفاق برای من قابل پیش بینی بود و می دانستیم با چه کسی بازی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان نمود: از بازیکنانم خواستم بدون توجه به این اتفاقات کوشش شان را بنمایند و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. فکر نمی کنم کسانی که به وسیله تلویزیون بازی را نگاه می کردند، دروازه بان ما را دیده باشند، مخصوصا نیمه دوم که اصلا به دروازه ما نرسیدند. واقعا جای تأسف دارد در فوتبال حرفه ای پس از 5 بازی نامه بزنند و بگویند دو بازیکن نمی توانند بازی نمایند. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم امتیازها را کسب کنیم.

مجیدی توضیح داد: کل بازی در اختیار ما بود. آمار را چک نکردم، اما فکر نکنم یک توپ در چارچوب ما زده باشند. باید در زدن ضربات آخر دقت می کردیم، اما بی تأثیر نبود که دو بازیکن خارجی مان را از دست دادیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می نماید عدم بازی کردن یامگا و ژستد به بحث تبلیغات محیطی بازمی شود، گفت: اصلا بحث من نیست و این موضوع در حوزه کاری ام نیست. به عنوان سرمربی حق داشتم قبل از بازی بدانم. در مورد مسائل دیگر در جریان نیستم و به مسئولان باشگاه ارتباط دارد. خنده دار است که دو ساعت قبل از بازی بگویند بازیکنان تان نمی توانند بازی نمایند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که بعضی رسانه ها امروز اعلام نموده بودند که بازیکنان خارجی استقلال مجوز بازی ندارند، یادآور شد: این رسانه هایی که می گویید برای همان آدم هایی است که این نقشه را طراحی کردند و همه آنها را می شناسند. آنقدر از این کارها نموده اند که همه آنها را می شناسند.

مجیدی در رابطه با اینکه چه صحبتی با دو بازیکن خارحی اش انجام داد، توضیح داد: به جرات می گویم خوشحالم این دو بازیکن به استقلال اضافه شدند. جدا از مسائل فنی بحث حرفه ای گری شان است. من از آنها به خاطر اتفاقاتی که افتاد، عذرخواهی کردم. از بازیکنان دیگر بپرسید که ژستد و یامگا چطور آنها را تشویق می کردند سه امتیاز را بگیرند.

وی یادآور شد: حق ما در بازی امروز برد بود. اگر در زدن ضربات آخر دقت می کردیم باید برنده بازی می شدیم. کل بازی در اختیار ما بود.

سرمربی استقلال در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه احساس نمی نماید تیمش احتیاج به پلی میکر دارد، گفت: هافبک های ما خوب هستند. دنبال جذب هافبک بودیم، ولی می دانید از لحاظ زمان وقت نداشتیم با همکارانم وقت گذاشتیم و بازیکنان را انتخاب کردیم،. تمام نود دقیقه بازی های آنها را دیدن کردم. بازیکنی که بخواهیم بگیریم، آزاد هستند. بازیکنانی که بیرون باشند و بازی ننموده باشند، به درد ما نمی خورند.

وی در واکنش به بحث وجود جاسوس در تیمش عنوان نمود: من اینجا به احترام هیئت فوتبال، سازمان لیگ و ... نیامده ام و به احترام عینک بانوان آمده ام. چنین چیزهایی که می گویید مهم نیست و به آن اهمیت نمی دهم. چنین چیزی در تیمم وجود ندارد. این مسائل را به وسیله دوستانم شنیدم و اصلا چنین مسائلی در تیمم وجود ندارد.

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی: این اتفاق برای من قابل پیش بینی بود؛ می دانستم با چه کسی بازی داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی: این اتفاق برای من قابل پیش بینی بود؛ می دانستم با چه کسی بازی داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید