عیدی سال 1401 چقدر است؟

به گزارش عینک بانوان، ابلاغ بخشنامه بودجه 1401، شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت به روال چند سال اخیر، قبل از ابلاغ بخشنامه کل بودجه سال آینده اجرا شده است و هر چند پیش بینی ها اولیه بوده و در نهایت در بخشنامه کل و لایحه بودجه اعداد و ارقام کلان معین خواهد شد، ولی نمایی کلی از برنامه اقتصادی دولت را نشان می دهد.

عیدی سال 1401 چقدر است؟

در بخشنامه بودجه شرکت ها در خصوص پیش بینی عیدی 1401، اعلام شده است که مبلغ پاداش سرانجام سال در بودجه پیشنهادی یک میلیون و 650 هزار تومان علی الحساب پیش بینی می گردد و مبلغ قطعی آن به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

این پیش بینی برای عیدی کارکنان دولت نیست و فعلا در بخشنامه بودجه شرکت ها آمده ولی در نهایت رقم عیدی کارکنان هر دو بخش متفاوت نخواهد بود.

رقم یک میلیون و 650 هزار تومانی عیدی سال آینده هم نهایی نیست و با تغییرات ضریب حقوق دستخوش افزایش خواهد شد، این در حالی است که در بودجه سال گذشته عیدی کارکنان یک میلیون و 200 هزار تومان پیش بینی شد، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیات دولت در سرانجام سال اندازه عیدی را یک میلیون و 500 هزار تومان معین کرد.

در بودجه 1400 هم اندازه عیدی کارکنان در سرانجام سال یک میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده بود که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب گردد.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان عینک بانوان بخوانید.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "عیدی سال 1401 چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی سال 1401 چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید