لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران روز سه شنبه به شورا ارائه می گردد

به گزارش عینک بانوان، تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت روز سه شنبه لایحه بودجه 1401 شهرداری به شورا ارائه می گردد.

لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران روز سه شنبه به شورا ارائه می گردد

مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به اینکه در جلسه هم اندیشی امروز گزارشی از سوی معاونت شهرسازی ارائه شد، گفت: قوانین و مقرراتی که در حوزه شهرسازی تدوین شده است چالش هایی برای مردم ایجاد نموده و ما هر جایی که بتوانیم این قوانین را ساده سازی و تسهیل می کنیم تا کمتر برای مردم مشکل ایجاد گردد.

وی ادامه داد: آنقدر که می گویند حوزه شهرسازی قفل نشده اما ما می خواهیم امور را برای مردم ساده سازی کنیم هرچند هرگاه در این خصوص حرف می زنیم بلافاصله می گویند فروشی بازگشت.

چمران تاکید نمود: بحث این امور نیست. قوانین دست و پاگیری در این حوزه معین شده و اگر به معاونت های شهرسازی نیز مراجعه کنید، می بینید مردم گلایه دارند که چرا خانه کناری اجازه ساخت 5 طبقه را داشته و آن ها تنها مجوز ساخت 3 طبقه را دارند و دیگر ساخت و ساز برای آن ها صرف نمی کند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: این نوع مسائل این حوزه را قفل نموده که ما می خواهیم این دردسرها را با ساده سازی قوانین حل کنیم راه حلی هم نداریم اما تصمیم داریم امور را برای مردم راحت کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران روز سه شنبه به شورا ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران روز سه شنبه به شورا ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید