عربستان سعودی: تدابیر لازم را برای محافظت از خود به کار می گیریم

به گزارش عینک بانوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در جنگ یمن روز یکشنبه بیان نمود که پادشاهی عربستان تمام تدابیر لازم را برای حراست از خود و تضمین ثبات در تأمین انرژی و حمل و نقل دریایی بکار می گیرد.

عربستان سعودی: تدابیر لازم را برای محافظت از خود به کار می گیریم

گفتنی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه به وقت صنعاء گفت که در عملیات توازن بازدارنده 6، تأسیسات شرکت نفتی آرامکو در بندر رأس تنوره و اهداف نظامی دیگر در منطقه دمام و نیز پایگاه های نظامی در عسیر و جیزان با 4 فروند پهپاد از نوع 2kو موشک های بدر مورد اصابت دقیق قرا ر گرفتند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن این عملیات را حق قانونی و طبیعی دولت و ملت یمن در واکنش به حملات تجاوزکارانه رژیم سعودی به خاک یمن و ادامه تحریم و محاصره این کشور دانست.

از سوی دیگر، یک مقام آگاه در وزارت انرژی عربستان سعودی نیز ساعاتی پیش خبر حمله پهپادی به یکی از انبارهای ذخیره نفت شرکت آرامکو واقع در بندر رأس تنوره را تأیید کرد.

بنا به گفته این مقام عربستانی، پهپادی که یک تانکر نفت خام در شهر رأس تنوره را هدف قرار داد، از سمت دریا پرواز کرده بود و همچنین بقایای یک فروند موشک بالستیک در نزدیکی منطقه مسکونی آرامکو در شهر ظهران سقوط کرده است.

مقامات وزارت انرژی عربستان سعودی گفتند که این حملات هیچ کشته و زخمی یا خسارتی به همراه نداشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عربستان سعودی: تدابیر لازم را برای محافظت از خود به کار می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان سعودی: تدابیر لازم را برای محافظت از خود به کار می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید