سرنوشت مبهم رابط کاربری OxygenOS

به گزارش عینک بانوان، شرکت OnePlus گزارش جدیدی درباره رابط کاربری معروف خود، OxygenOS، ارائه کرده که با گفته های قبلی این شرکت در تضاد است و کاربران را شگفت زده کرده است.

سرنوشت مبهم رابط کاربری OxygenOS

به گزارش عینک بانوان، سال گذشته میلادی، دو غول سازنده گوشی های هوشمند، OnePlus و Oppo، اعلام کردند که ادغام خواهند شد. چنان که می دانیم هر دوی این شرکت ها به BBK Electronics تعلق دارند. بخشی از برنامه های ادغام این دو شرکت، مربوط به یکی کردن بخش های نرم افزاری این شرکت ها بود. از جمله قرار شد که رابط کاربری OxygenOS محصول شرکت OnePlus و رابط کاربری Color OS محصول شرکت Oppo ادغام شوند تا یک سیستم عامل یکپارچه (UI Unified) ایجاد شود. همچنین قرار شد این برنامه تازه در گوشی نو OnePlus 2022 عرضه شود. با توجه به این تصمیمات به نظر می رسید که کار رابط کاربری OxygenOS به خاتمه رسیده باشد.

اما پیش بینی ها غلط از کار در آمد و زمانی که OnePlus 10 Pro در بازار چین عرضه شد، به جای یک سیستم عامل یکپارچه، سیستم عامل Color OS محصول شرکت Oppo مورد استفاده قرار گرفت. در حال حاضر، داستان گیج کننده تر شده، چرا که شرکت OnePlus اعلام کرده است که نسخه نو OxygenOS 13 در راه است. شرکت OnePlus در وب سایت خود اعلام کرده: در حال حاضر هنوز در سال 2022 هستیم و هنوز امکان شرکت در برنامه ها و رویداد های آفلاین را نداریم (مطمئن هستم که همه افراد در تیم شرکت ما دوست دارند شخصاً شما را ملاقات کنند). ما دوباره OEF ها (Open Ear Forums) را برمی گردانیم تا بر فاصله ای که میان ما افتاده غلبه کنیم. موضوع نو ما درباره رابط کاربری OxygenOS 13 خواهد بود.

احتمالاً رابط کاربری OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 13 است و این احتمال وجود دارد که شرکت OnePlus از تصمیم قبلی خود پشیمان شده و تصمیم گرفته است به جای سیستم عامل یکپارچه که قبلاً از آن صحبت شد، دوباره از رابط کاربری OxygenOS خود استفاده کند. البته هنوز در حال حاضر معین نیست که آیا چنین تصمیمی برای کوتاه مدت اتخاذ شده یا همچنان مدت زمان طولانی تری شاهد استفاده از OxygenOS خواهیم بود.

شرکت OnePlus همچنین اعلام کرد که 15 مهمان مجاز به حضور مجازی در Open Ear Forum هستند که در 28 فوریه (9 اسفند) برگزار می شود. با توجه به اینکه موضوع این فروم درباره رابط کاربری OxygenOS 13 است، طرفداران پر و پا قرص شرکت OnePlus نمی خواهند به هیچ وجه این رویداد را از دست بدهند. این شرکت همچنین اضافه کرده که با داشتن چنین موضوع جالبی، ما مطمئن هستیم که برای متقاعد کردن شما برای پر کردن درخواست حضور، نیاز به اصرار و پافشاری نیست. این بار مانند همیشه، تعدادی جا برای شرکت کنندگان وجود خواهد داشت

علاقه مندان به درخواست برای شرکت در Open Ear Forum می توانند از هم اکنون تا 18 فوریه (29 بهمن) برای حضور در Forum درخواست اینترنتی پر کنند. کاربران برای ارسال درخواست حضور در برنامه ملزم هستند که یک نظرسنجی شش دقیقه ای را پر کنند. در این نظر سنجی آدرس ایمیل و نام کاربری در انجمن OnePlus پرسیده می شود. همچنین از کاربر خواسته می شود که توافقنامه ای مبنی بر عدم افشای اطلاعات جلسه را پر کند. کاربرانی که به این انجمن دعوت شوند در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) در ساعت 19:30 تا 21:30 به وقت هنگ کنگ، برابر با 17 تا 19 به وقت هند، 13:30 تا 15:30 به وقت اروپای مرکزی، 7:30 تا 9:30 به وقت شرق آمریکا (15 تا 17 به وقت تهران) می بایست در جلسه حاضر شوند.

شرکت OnePlus در خاتمه اضافه کرده که: این یکی از مهمترین و مجذوب کننده ترین موضوعاتی است که تا به امروز به Open Ears Forum آورده ایم، بنابراین این فرصت را از دست ندهید. بازخورد شما برای شکل دهی یکی از مهم ترین به روزرسانی های سیستم عامل ما مفید خواهد بود. تیم OxygenOS به سختی روی پروژه نو کار می کند و اعضای این تیم دوست دارند که نظرات شما را بشنوند و استفاده کنند.

منبع: phonearena

منبع: فرارو

به "سرنوشت مبهم رابط کاربری OxygenOS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت مبهم رابط کاربری OxygenOS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید