سرمربی آرمان گهر سیرجان: به مسئولان التماس می کنم لیگ را تعطیل نمایند

به گزارش عینک بانوان، قاسم شهبا از مسئولان مربوطه سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال درخواست کرد به علت شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ فوتبال را تعطیل نمایند.

سرمربی آرمان گهر سیرجان: به مسئولان التماس می کنم لیگ را تعطیل نمایند

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر سیرجان در گفت وگو با عینک بانوان، درباره شکست تیمش مقابل بادران تهران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر گفت: در این بازی نیمه اول توپ و میدان دست تیم ما بود و چند موقعیت خوب داشتیم اما روی اشتباه دورازه بان گل اول را دریافت کردیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم تیم ما برای جبران نتیجه به میدان آمده بود اما نتوانست از فرصت های خود استفاده کند و یکی از بازیکنان ما مصدوم شد و باز هم روی یک اشتباه گل دوم را دریافت کردیم. در ادامه کوشش تیم مان توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما در خاتمه نتوانست از شکست فرار کند.

شهبا درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: داور در این بازی خوب بود و مشکل خاصی نداشت و فکر نکنم روی نتیجه بازی تاثیر گذاشته باشد.

سرمربی آرمان گهر سیرجان درباره شرایط تیمش و کسب 28 امتیاز در در 26 بازی و رسیدن به صندلی سیزدهم جدول لیگ دسته یک گفت: با توجه به اینکه سال اولی است که در لیگ دسته یک حضور داشتیم، فکر می کردیم که صندلی بهتری در جدول به دست بیاوریم اما شرایط طوری رقم خورد که نتایج را به دست بیاوریم. می توانستیم بهتر از این باشیم اما نشد. علتش هم وجود بازیکنان مصدوم تیم مان بود. امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم نتایج بهتری را در لیگ دسته یک رقم بزنیم. کار سختی داریم و باید در ادامه کار امتیاز بگیریم تا در لیگ یک بمانیم.

او درباره شیوع ویروس کرونا و شرایط بازیکنان تیمش خاطر نشان کرد: 100 درصد این ویروس روی کار ما تاثیر گذاشته است و موجب شده که ترس در کار تیم بازیکنان و خانواده شان رخنه کند. به نظر من باید لیگ را تعطیل نمایند تا لطفی در حق خانواده ها و ورزشکاران نمایند. امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

شهبا اضافه کرد: این بیماری شوخی بردار نیست ما برای بازی با سپیدرود به رشت رفتیم خانواده های همه بازیکنان نگران بودند. و مشکلاتی در اتوبوس و فرودگاه داشتیم. هر چه قدر هم نکات بهداشتی را رعایت کنیم اما باز خطر در کمین است

سرمربی آرمان گهر سیرجان در خاتمه گفت: از مسئولان خواهش و التماس می کنم که هر چه زوتر مسابقات لیگ فوتبال را تعطیل نمایند تا خدای ناکرده شاهد اتفاق بدی نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی آرمان گهر سیرجان: به مسئولان التماس می کنم لیگ را تعطیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی آرمان گهر سیرجان: به مسئولان التماس می کنم لیگ را تعطیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید