ریلمی 9 پرو پلاس سنسور ضربان قلب خواهد داشت

به گزارش عینک بانوان، انتظار می رود گوشی های هوشمند نو ریلمی یعنی ریلمی پرو 5G و ریلمی پرو پلاس تا اواسط فوریه (اواخر بهمن ماه) در کشور هند رونمایی شوند. تا آن موقع این شرکت چینی به طور تدریجی مشخصات و قابلیت های سری گوشی های هوشمند ریلمی 9 را در فضای مجازی منتشر می نماید. به همین دلیل، مدهاو شیث مدیرعامل شرکت ریلمی امروز خبر جالبی را در خصوص ریلمی پرو پلاس در اختیار هواداران این سری از گوشی های قرار داد. او گفت که گوشی هوشمند ریلمی پرو پلاس 5G به سنسور ضربان قلب مجهز خواهد شد.

ریلمی 9 پرو پلاس سنسور ضربان قلب خواهد داشت

مدهاو شیث با انتشار توییتی نحوه عملکرد سنسور ضربان قلب این گوشی هوشمند را شرح داده است. این گوشی هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. کاربران باید اپلیکیشن مقدار گیری ضربان قلب این گوشی را باز نمایند و انگشت خود را روی اسکنر اثر انگشت قرار دهند و در نهایت نتیجه این مقدار گیری به شما نشان داده می گردد. تب تاریخچه در این اپلیکیشن ظاهراً نتایج ضربان قلب ثبت شده قبلی را پیگیری می نماید. احتمالاً این ویژگی می تواند منحصراً در مدل پرو پلاس دسترس باشد.

در خصوص مدل پرو سری ریلمی 9 باید گفت که این گوشی هوشمند طبق آخرین شایعات تجربه ی عکاسی فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد. ریلمی 9 پرو طبق آنچه منتشر شده از پردازنده اسنپدراگون 695 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که در کنار 6 و احتمالا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، بخش پردازشی ریلمی 9 پرو را تشکیل می دهند.

متأسفانه این گوشی از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی نماید به همین دلیل کاربر مجبور است به همین مقدار 128 گیگابایت بسنده کند. از جمله قابلیت های دیگر این گوشی می توان به نمایشگر 6/6 اینچی با پنل AMOLED، با قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10 و رفرش ریت 120 هرتز اشاره نمود.

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم نسخه پرو ریلمی 9 سیستم دوربین باکیفیتی خواهد داشت. در این سیستم روی پنل پشتی یک دوربین 64 مگاپیکسلی با گگرددگی دریچه دیافراگم f/1.8 شاهد هستیم که در کنار یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گگرددگی دیافراگم f/2.3 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با گگرددگی دیافراگم f/2.4 بخش فیلم برداری و عکاسی ریلمی 9 پرو را تشکیل می دهند. روی پنل جلو هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی ایفای نقش می نماید که گگرددگی دیافراگم آن به f/2.5 می رسد.

بعلاوه باید اضافه کنیم که منبع تغذیه ریلمی 9 پرو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که کاربر می تواند با استفاده از شارژر 33 واتی آن را با سرعت قابل قبولی شارژ کند. اما در سوی دیگر اطلاعاتی چندانی در خصوص نسخه پلاس ریلمی 9 منتشر نشده است. به همین دلیل افشاگری های تازه نشان می دهند که دوربین ریلمی 9 پرو پلاس به نسخه سفارشی لنز Sony IMX766 مجهز خواهد شد.

پیش تر نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تعیینات قدرتمندترین گوشی مدل از گوشی های سری ریلمی 9 یعنی مدل پرو پلاس در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. انتظار می رود که این گوشی با صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ رفرش ریت 90 هرتزی در اختیار کاربران قرار بگیرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی حداقل در مدلی که در گیک بنچ حضور پیدا کرد از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. اینکه آیا شاهد مدلی با رم کمتر خواهیم بود یا خیر تعیین نیست. علاوه بر این ها، اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض این گوشی و قطعا مدل های دیگر این سری ایفای نقش خواهد نمود.

سیستم دوربین این گوشی هوشمند شرکت ریلمی متشکل از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) خواهد بود. این طور که به نظر می رسد، ریلمی 9 پرو پلاس قرار است به تراشه Dimensity 920 به عنوان قلب تپنده مجهز گردد. تراشه ای که از هشت هسته با چینش 2 + 6 بهره می برد و توانایی سخت افزاری نسبتا بالایی هم دارد. یعنی برای یک گوشی میان رده قدرتمند، این تراشه می تواند جوابگوی احتیاج کاربران باشد. از دیگر تعیینات احتمالی این گوشی می توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر بسیار سریع 65 واتی اشاره نمود که خوشبختانه در درون جعبه این گوشی خواهد داشت. احتمال می رود که این گوشی ها تا اواسط فوریه (اواخر بهمن ماه) در کشور هند رونمایی خواهند شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی 9 پرو پلاس سنسور ضربان قلب خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی 9 پرو پلاس سنسور ضربان قلب خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید