رونمایی از اس کلاس جدید مرسدس بنز

به گزارش عینک بانوان، شرکت دایملر بنز از خودرو مرسدس اس کلاس 2020 رونمایی کرد.

رونمایی از اس کلاس جدید مرسدس بنز

به گزارش عینک بانوان ،

دایملر بسیاری از تکنولوژی های پیشتاز صنعت خودرو که بعضی در هیچ خودرویی پیش از این استفاده نشده بودند را در مرسدس S-Class جدید استفاده نموده است، مانند کیسه هوای سرنشینان عقب خودرو با آرایشی کاملا جدید.

یکی از این تکنولوژی ها به افزایش ارتفاع خودرو در هنگام تصادف باز می گردد. مرسدس بنز جدید زمانی که خطر تصادف را احساس کند، ارتفاع خودرو را افزایش می دهد تا نیرو به شاسی خودرو منتقل گردد و صدمه کمتری به سرنشینان خودرو وارد گردد.

در اس کلاس جدید از تکنولوژی خودران سطح سه استفاده شده که می تواند در بعضی نقاط اتوبان ها بدون احتیاج به راننده، خودرو را راهنمایی کند. این خودرو همچنین توانایی دارد بدون حضور راننده در درون خودرو، اتومبیل را پارک کند.

در سیستم تعلیق خودرو از یاری فنر ها خاصی استفاده شده است که در کنار افزایش یا کاهش ارتفاع خودرو، نوع هندلینگ خودرو را هم با توجه به نوع جاده و رانندگی تغییر می دهد و از طرفی یاری می نماید کمترین تنش و ضربه از جاده به کابین و سرنشینان وارد گردد.

در داخل خودرو از صفحه نمایش 12 اینچی در میانه کنسول و صفحه نمایش 10 اینچی در پشت آمپر خودرو استفاده شده است. از طرفی سرنشینان عقب هم دارای صفحه نمایش خاص خود هستند.

در این خودرو هم سرنشینان جلو و هم سرنشینان عقب می توانند با دستورات صوتی با خودرو ارتباط برقرار نمایند. این خودرو با 27 زبان قابلیت ارتباط دارد.

در خودرو از سنسورهای مختلف، دوربین و لیدار استفاده شده تا هم در زمان رانندگی خودران، اتومبیل را راهنمایی نمایند و هم در زمان های دیگر به راننده برای رانندگی ایمن تر یاری کند.

این خودرو همچنین دارای سیستم خاص مسیریابی و واقعیت افزوده است؛ به گونه ای که به راننده خودرو این امکان را می دهد تا در روبروی خود پیغام های تصویری مختلفی مانند علائم مسیریابی را به صورت سه بعدی ببیند. این تکنولوژی مانند این است که صفحه نمایشگر 70 اینچی روبروی راننده قرار داشته باشد.

این خودرو قابلیت شخصی سازی فراوانی دارد و با اثر انگشت، صاحب خودرو را شناسایی می نماید و بر اساس تنظیمات شخصی سازی شده تغییراتی را در بسیاری از موارد داخل کابین ایجاد می نماید.

این خودرو از چندین پیشرانه مختلف استفاده می نماید که ضعیف ترین آن 429 اسب بخار قدرت دارد. این موتورسه لیتری، شش سیلندر و خطی است. موتور الکتریکی کوچکی در زمان احتیاج وارد مدار می گردد تا شتاب گیری بهتری را برای خودرو ایجاد کند.

منبع: جام جم آنلاین

به "رونمایی از اس کلاس جدید مرسدس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اس کلاس جدید مرسدس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید