دعوت طلایی تیم ملی پرتغال از رونالدو

به گزارش عینک بانوان، تیم ملی پرتغال برای فیفا دی ماه سپتامبر آماده می گردد تا دو بازی خود در مرحله انتخابی جام ملتهای اروپا 2024 را انجام دهد.

دعوت طلایی تیم ملی پرتغال از رونالدو

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، امروز لیست رسمی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را خاطرنشان کرد و همان طور که انتظار می رفت، کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در این لیست حضور دارد.

پرتغال آدینه آینده در یک بازی خارج از خانه به مصاف اسلواکی می رود و سه روز بعد در خانه میزبان لوکزامبورگ خواهد بود.

روبرتو مارتینز بعد از اعلام لیست بازیکنان تیم ملی پرتغال درباره کریستیانو رونالدو گفت: کریستیانو بازیکنی با 200 بازی ملی است و این یک خصوصیت منحصربه فرد است.

رونالدو در چهار بازی پرتغال در مرحله انتخابی یورو 2024 تا کنون 5 گل به ثمر رسانده است. مارتینز در ادامه صحبت های خود گفت: این را می توانم بگویم از اینکه رونالدو در تیم من است خیلی خوشحالم.

رونالدو که این روزها در عربستان با پیراهن النصر بازی می نماید دویستمین بازی ملی خود را در ماه ژوئن و با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش پرتغال در بازی مقابل ایسلند جشن گرفت.

مارتینز دو بازیکن دیگر شاغل در عربستان، روبن نوس و اوتاویو، را به تیم ملی دعوت نموده است. تنها بازیکنی که برای اولین بار به اردوی این تیم دعوت شده توتی، مدافع باشگاه ولورهمپتون است.

لیست تیم ملی پرتغال:

دروازه بان ها: دیوگو کاستا (پورتو)، ژوزه سا (وولوز)، رویی پاتریسیو (رم)

مدافعان: دیوگو دالوت (منچستریونایتد)، نلسون سمدو (وولوز)، ژوائو کانسلو (منچسترسیتی)، دانیلو پریرا (پاری سن ژرمن)، روبن دیاز (منچسترسیتی)، آنتونیو سیلوا (بنفیکا)، گونسالو ایناسیو (اسپورتینگ)، توتی (وولوز)

هافبک ها: ژوائو پالینیا (فولام)، روبن نوس (الهلال)، برونو فرناندز (منچستریونایتد)، اوتاویو (النصر)، ویتینیا (پاری سن ژرمن)، برناردو سیلوا (منچسترسیتی)

مهاجمان: ریکاردو هورتا (براگا)، رافائل لیائو (میلان)، ژوائو فلیکس (اتلتیکو مادرید)، کریستیانو رونالدو (النصر)، پدرو نتو (وولوز)، گونسالو راموس (پاری سن ژرمن)، دیوگو ژوتا (لیورپول)

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "دعوت طلایی تیم ملی پرتغال از رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت طلایی تیم ملی پرتغال از رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید