خبرنگاران طرح های عمرانی دالاهو با 60 میلیارد تومان در حال انجام است

به گزارش عینک بانوان، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار دالاهو گفت: طرح های عمرانی این شهرستان با 60 میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است که با سرانجام یافتن آن بسیاری از مسائل مردم منطقه حل می گردد.

خبرنگاران طرح های عمرانی دالاهو با 60 میلیارد تومان در حال انجام است

به گزارش خبرنگار عینک بانوان، کرم محمدی روز یکشنبه در ملاقات با مدیر و کارکنان آب و فاضلاب دالاهو اضافه نمود: اجرای طرح تصفیه خانه مدرن فاضلاب شعر کرند از مهم ترین طرح های عمرانی است.

وی در ادامه گفت:خدمات رسانی مطلوب و به موقع و بی منت به مردم وظیفه حتمی همه دستگاه های دولتی است.

نماینده عالی دولت در دالاهو، با اشاره به میلاد باسعادت رسول مکرم اسلام (ص) و گرامیداشت هفته وحدت گفت: ایجاد تشتت، اختلاف و چند دستگی بین آحاد مردم ایران اعم از مذاهب و اقوام از جمله اهداف پلید سرویس های جاسوسی بیگانه است.

محمدی اضافه نمود: کلید واژه بیانات و صدور پیغام های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران قبل و بعد از پیروزی انقلاب همیشه حفظ وحدت و انسجام بین مذاهب، ادیان و اقوام بوده است.

فرماندار دالاهو گفت: امروز هم حفظ وحدت و انسجام ملی سلاح بی بدیل مقابله با توطئه های دشمنان و راه پیشرفت ایران اسلامی است که همیشه موردنظر رهبر معظم انقلاب است.

او با اشاره به توام شدن هفته وحدت و روز ملی مبارزه با استکبار دنیای، گفت: کرد، ترک، بلوچ، عرب، لر و فارس و هرکس در این سرزمین پهناور ریشه دارد با هر دین و مذهب، همه وطن دوستان با ایمانی هستند که به هیچ وجه دل در گرو بیگانگان ندارند.

وی اضافه نمود: ملت ایران با حفظ وحدت و اتحاد توانسته اند توطئه های خطرناک استکبار دنیای را خنثی و پشت سر بگذارند.

او گفت: وحدت احتیاج دیروز، ستون مستحکم امروز و نقشه راه و دژ نفوذ ناپذیر فرداهای مسلمانان و ملت شریف ایران است.

وی گفت: صندلی و اهمیت وحدت، چنان اساسی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را نسخه شفا بخش برای علاج دردهای دنیا اسلام معرفی می نماید پس همه در حد وسع و توان خود باید برای استحکام آن بکوشیم.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از 46 هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران طرح های عمرانی دالاهو با 60 میلیارد تومان در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح های عمرانی دالاهو با 60 میلیارد تومان در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید