خبرنگاران انتشار کتاب دیگری علیه ترامپ این بار از ارتش آمریکا

به گزارش عینک بانوان، تهران- خبرنگاران- الکساندر ویندمن سرهنگ ارتش آمریکا و مدیر سابق امور اروپا در شورای امنیت ملی آمریکا قرار است به زودی کتاب خود در خصوص حضور در دادگاه و شهادت دادن علیه استیضاح ترامپ را منتشر کند.

خبرنگاران انتشار کتاب دیگری علیه ترامپ این بار از ارتش آمریکا

به گزارش عینک بانوان از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرهنگ الکساندر ویدندمن توافقنامه ای با شرکت هاپرکالینز برای انتشار کتاب اینجا، مسائل واقعی در خصوص داستان آمریکا است به امضاء رسانده که انتظار میرود در اوایل سال آینده منتشر گردد.

ویندمن در بیانیه ای گفت: من و خانواده ام پشتیبانی خارق العاده ای از مردم سراسر دنیا داشته ایم، امید من این است که داستان خود را به عنوان تصدیقی ارائه کنم که رویای آمریکایی زنده است و ارزش جنگیدن برای آن را دارد.

سرهنگ ویندمن از جمله مقامات شورای امنیت ملی آمریکا که سال گذشته با حضور در دادگاه و شهادت دادن علیه ترامپ از سمت خود توسط رییس جمهوری آمریکا برکنار شد.

ویندمن در جلسه دادگاه در خصوص تماس تلفنی ترامپ با رییس جمهوری اوکراین شهادت داد.

اگرچه کوشش نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان پایان در استیضاح ترامپ نتوانست موفقیت آمیز باشد اما رییس جمهوری آمریکا بعد از تبرئه شدن از استیضاح در مجلس در انتقام از افرادی که علیه وی در دادگاه شهادت داده بودند، آنان را اخراج کرد.

علاوه بر سرهنگ الکساندر ویندمن، برادر او، یعنی یوگنی ویندمن هم که یکی از وکلای ارشد کمیته امنیت ملی کاخ سفید بود اخراج شد.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا برخلاف نظرات ترامپ بعد از اخراج ویندمن گفته بود، پنتاگون همواره آماده استقبال از بازگشت نیروهای مامور شده خود به ادارات دیگر است.

او تاکید نموده بود: ما چون همواره از کارمندان و نظامیان خود در برابر هر گونه مجازات و نظیر آن حمایت می کنیم.

تا کنون علاوه بر سرهنگ ویندمن، افرادی مانند جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، برادرزاده ترامپ و مایکل کوهن وکیل شخصی ترامپ کتاب هایی علیه رییس جمهوری آمریکا منتشر نموده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتشار کتاب دیگری علیه ترامپ این بار از ارتش آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتشار کتاب دیگری علیه ترامپ این بار از ارتش آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید