خبرنگاران اختصاص مواد ضدعفونی کننده برای روستاهای نوارمرزی اروندکنار

به گزارش عینک بانوان، آبادان - خبرنگاران - بخشدار اروندکنار گفت: 2 هزارلیتر آب ژاول برای ضدعفونی، گندزدایی و بوزدایی شهر و روستاهای بخش اروندکنار در اختیار شهرداری و دهیاران منطقه نهاده شد.

خبرنگاران اختصاص مواد ضدعفونی کننده برای روستاهای نوارمرزی اروندکنار

صادق جلالی سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار عینک بانوان گفت:به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اماکن و وسایل حمل ونقل عمومی شهر اروندکنار و روستاهای منطقه از سوی شهرداری اروندکنار و دهیاران در حال اجرا است.

وی اضافه نمود:یک هزار لیتر آب ژاول برای گندزدایی و بوزدایی در اختیار شهرداری اروندکنار و یک هزار لیتر نیز برای ضدعفونی روستاها در اختیار دهیاران قرار گرفته است.

جلالی به ضدعفونی کردن بنادر صیادی و تجاری منطقه اشاره نمود و بیان داشت:با هماهنگی فرماندار آبادان مسئله ای در تامین آب ژاول برای ضدعفونی منطقه وجود ندارد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان سه شنبه آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در آبادان را پنج نفر اظهار داشت و گفت: شب گذشته آزمایش یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا کووید 19 در این شهرستان مثبت شد.

آرش یلالی به فوت یک بیمار 63 ساله به علت ویروس کرونا کووید 19 در آبادان اشاره نمود و اضافه نمود:90 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان طالقانی آبادان بستری هستند ضمن اینکه روز گذشته یکی از بیماران بر اثر همین عارضه جان خود را از دست داد.

به گزارش عینک بانوان کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی مانند بیماران دیابتی، دیالیزی و دارای بیماری های خود ایمنی می تواند خطرناک باشد و مرگ و میر آن تا به امروز حدود سه درصد گزارش شده است.

این ویروس که با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اختصاص مواد ضدعفونی کننده برای روستاهای نوارمرزی اروندکنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص مواد ضدعفونی کننده برای روستاهای نوارمرزی اروندکنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید