تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی 12 شهر خوزستان

به گزارش عینک بانوان، استانداری خوزستان طی اصلاحیه ای مدارس مقطع ابتدایی 12 شهرستان خوزستان را در نوبت صبح سه شنبه 6 اردیبهشت تعطیل گفت.

تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی 12 شهر خوزستان

به گزارش ایرنا، دوشنبه شب 5 اردیبهشت ماه جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا به ریاست استاندار خوزستان و با حضور اعضای این کارگروه برگزار گردید.

این گزارش می افزاید: مدارس مقطع ابتدایی 12 شهرستان اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، بهبهان و هندیجان در نوبت صبح فردا سه شنبه 6 اردیبهشت تعطیل اعلام شد.

بر اساس این اصلاحیه، بعلاوه کارکنان ادارات و دستگاه های دولتی که دارای بیماری زمینه ای، قلبی و عروقی، آسم و انسدادی ریوی هستند می توانند در محل کار حضور پیدا ننمایند.

پیش از این اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان (دبیرخانه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان) اعلام نموده بود: مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های اهواز، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، بهبهان و هندیجان به علت شرایط گرد و غبار، در روز سه شنبه با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را شروع می نمایند.

پدیده گرد و غبار از دیروز یکشنبه در برخی شهر های خوزستان شروع شد و شاخص کیفی هوای خرمشهر را در این روز در شرایط خطرناک قرار داد. امروز 18 شهرستان درگیر پدیده گرد و غبار بودند که در ساعت 13 مقدار گرد و غبار در امیدیه به 31 برابر حد مجاز، در ساعت 10 صبح در اهواز به 22 برابر حد مجاز، و در ساعت هشت صبح در خرمشهر و آبادان به 12 برابر حدمجاز رسید.

با وجود انتقاد در فضای مجازی، اما کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان، امروز برای مدارس و ادارات تعطیلی اعلام ننموده است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، از روز یکشنبه تا روز های پایانی هفته جاری به تناوب همزمان با افزایش ابر و احتمال بارندگی در منطقه ها شرقی و شمالی استان، در برخی ساعات وزش باد شدید، توفان لحظه ای، خیزش گرد و خاک به ویژه در منطقه ها غربی، جنوبی و مرکزی استان قابل انتظار است.

منبع: فرارو

به "تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی 12 شهر خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی 12 شهر خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید