باران چشمه: مدیریت پرسپولیس؟ همسرم مرا به خانه راه نمی دهد

به گزارش عینک بانوان، خبرنگاران ورزشی: گزینه مدیرعاملی پرسپولیس در مورد قبول این مسئول واکنش نشان داد.

باران چشمه: مدیریت پرسپولیس؟ همسرم مرا به خانه راه نمی دهد

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب آهن با نتیجه 2 بر صفربه فزونی رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی عینک بانوان، 16 شهریور امسال جعفر سمیعی از سمت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس کنار رفت. در این مدت مجید صدری به عنوان سرپرست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس عهد دار کار مدیریتی باشگاه است.

در این مدت گزینه های زیادی به عنوان مدیرعامل تازه مطرح شد که بعضی از گزینه ها فقط به عنوان برآورد مطرح شده و وزارت ورزش و جوانان هیچ مذاکره ای با بعضی گزینه ها نداشته است.

اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی بحث مدیرعاملی سوژه داغ محافل خبری پرسپولیس بود که مهمترین گزینه ها علی اکبر طاهری، محمد دادگان، سیروس محجوب، مهر علی باران چشمه، رضا درویش و البته مجید صدری مطرح شد.

قرار بود جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس روز اول دی برگزار گردد که این جلسه لغو و به روز چهارشنبه هشتم دی ماه امسال موکول شد که در این جلسه قرار است دو وزیر اقتصاد و دادگستری برگزار می گردد.

در تازهترین اتفاق مهرعلی باران چشمه در خصوص قبول مدیرعاملی پرسپولیس، گفت: همسرم به من گفته است اگر مدیرعامل پرسپولیس شدی، به خانه برنگرد! نه اینکه او پرسپولیس را دوست نداشته باشد بلکه می داند روحیه من با مدیرعاملی پرسپولیس همخوانی ندارد.

مهرعلی باران چشمه درباره پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به خودش گفت: محبت سجادی به من زیاد است و گفت بیا به این باشگاه یاری کن. از وی خواهش کردم اجازه بدهد در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بمانم زیرا واقعا به آن علاقه دارم.

وی در خصوص اینکه آیا سجادی به وی چنین اجازه ای داده یا همچنان روی حضورش در پرسپولیس اصرار دارد، گفت: واقعا سجادی محبت دارد و همچنان مصر است به پرسپولیس بروم اما ورزش زورخانه ای که ورزش ملی ما است به حدی کار عقب مانده دارد که خودم دوست دارم اینجا باشم. باید دید خواست خدا چیست و چه پیش می آید.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در خصوص اینکه با این نوع جواب دادن ظاهرا برای مدیریت در پرسپولیس وسوسه شده است، شرح داد: قبلا عضو هیات مدیره باشگاه پاس بودم و شرایط باشگاه ها را می دانم. شرایط بدهی پرسپولیس خیلی جالب نیست و افراد شایسته تری از من هستند. به همین علت از سجادی خواهش کردم اگر می گردد فرد دیگری را انتخاب کند.

باران چشمه درمورد اینکه آیا شرایط بدهی های پرسپولیس را آنالیز نموده است، گفت: مالیات پرسپولیس و استقلال خیلی بالا است. البته آجورلو به عنوان یک مدیر باشگاهی و فوتبالی در این مدت خیلی شرایط استقلال را سر و سامان داده است. واقعا از عهده کار هم برمی آید. حتی پیشنهاد داد و گفت بیا اینجا من یاری می کنم اما افراد بهتر از من می توانند در این باشگاه کار نمایند زیرا پرسپولیس احتیاج به یاری بیشتری دارد.

منبع: رکنا

به "باران چشمه: مدیریت پرسپولیس؟ همسرم مرا به خانه راه نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران چشمه: مدیریت پرسپولیس؟ همسرم مرا به خانه راه نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید