افشای مشخصات گوشی مقرون به صرفه قیمت ویوو Y02s

به گزارش عینک بانوان، ویوو در حال آماده شدن برای معرفی یک گوشی هوشمند مالی تازه است. ویوو Y02s از سری گوشی های بودجه محور Y ویوو خواهد بود.

افشای مشخصات گوشی مقرون به صرفه قیمت ویوو Y02s

به گزارش عینک بانوان، این دستگاه که هفته گذشته در وب سایت گواهینامه FCC ظاهر شده بود، اکنون به وب سایت جهانی این شرکت راه پیدا نموده است. با توجه به این موضوع، می توان گفت که عرضه ویوو Y02s قریب الوقوع است. با توجه به مالی بودن این محصول، ممکن است شاهد انتشار بی سر و صدای آن باشیم.

مشخصات ویوو Y02s

این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 6.51 اینچی اچ دی پلاس IPS LCD اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی 60 هرتز و بریدگی قطره شبنم (dew-drop) ارائه می گردد. این دستگاه با یک پنل پشتی تخت از جنس پلی کربنات، لبه های صاف و گوشه های منحنی عرضه می گردد؛ بنابراین به نظر می رسد علیرغم رویکرد بودجه محور، ظاهری ممتاز داشته باشد.

گوشی هوشمند ویوو Y02s با تراشه قدیمی هلیو P35 مدیاتک، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه SD عرضه می گردد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می نماید. متاسفانه ویوو Y02s از هیچ نوع شارژ سریعی پشتیبانی نمی نماید و با شارژ 10 واتی ارائه می گردد.

پنل پشتی این گوشی هوشمند با یک دوربین 8 مگاپیکسلی snapper و فلاش LED ارائه می گردد. این دستگاه نیز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدئویی مجهز شده است. گوشی هوشمند ویوو Y02s در دو رنگ مشکی و آبی ارائه می گردد. در مورد قیمت و تاریخ عرضه دقیق این محصول هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات گوشی مقرون به صرفه قیمت ویوو Y02s" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مقرون به صرفه قیمت ویوو Y02s"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید