افتتاح کارخانه 3600 میلیارد تومانی فراوری کنسانتره سنگ آهن در منطقه محروم سنگان

به گزارش عینک بانوان، صبح امروز کارخانه فراوری کنسانتره سنگ آهن سنگان در منطقه ای محروم و مرزی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و استاندار خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح کارخانه 3600 میلیارد تومانی فراوری کنسانتره سنگ آهن در منطقه محروم سنگان

به گزارش گروه اجتماعی عینک بانوان به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، صبح امروز کارخانه فراوری کنسانتره سنگ آهن با ظرفیتی معادل فراوری 2.5 میلیون تن در سال با حضور سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و یعقوب نظری استاندار خراسان رضوی در منطقه سنگان در شهرستان مرزی و محروم خواف افتتاح و به بهره برداری رسید.

این کارخانه بزرگ که با سرمایه گذاری 3600 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای بیش از 2 هزار نیروی جوان و متخصص فراهم نموده است.

فراوری 2.5 میلیون تن کنسانتره سنگ آهن در سال به وسیله این کارخانه، 10 درصد به مقدار فراوری کنسانتره سنگ آهن در کشور اضافه می نماید.

با بهره برداری از این کارخانه که تمامی مراحل طراحی، نصب تجهیزات و راه اندازی با تکیه بر توان متخصصان ایرانی اجرا شده، صرفه جویی ارزی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان می آورد و از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح کارخانه 3600 میلیارد تومانی فراوری کنسانتره سنگ آهن در منطقه محروم سنگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کارخانه 3600 میلیارد تومانی فراوری کنسانتره سنگ آهن در منطقه محروم سنگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید